SSSø Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Nå er jeg ikke jente (og kommer forhåpentligvis heller aldri til å bli det), men jeg ville aldri fallt for en som seriøst lager en sti av stearinlys. Får det ikke mer klisjé enn det. Vær litt mer orginal. En god middag er det ikke noe gale i, men finn på noe gøyere enn røde roser og stearinlys. Endret 12. september 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hve enn du gjør, ikke vis henne denne tråden! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hehe, har absolutt ikke tenkt til det Men den stien av lys er som sagt overdrevet, blir noe enkle middagsgreier, med kylling og vin, samt noe god musikk.. Blir nok bra uansett, sålenge jeg ikke overdriver... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 jeg er relativt uerfaren, men kylling blir vell veldig lett tørt? Men når jeg tenker meg om så er det vel viktigere å være sunn en at det smaker godt i disse dager.. (desuten så kan kylling bli veldig bra hvis du gjør det riktig ) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 hehe, vi skal vel spise en saftig filét, lager ikke noe tørt her igården nei.. men samme om det er sunt eller ei, det skal smake godt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det enkleste er ofte det beste Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg var på kino i går. Der var det ei jente på en reklame som snakket om en førstedate, som hun trodde skulle bli kjedelig fordi han sto på kjøkkenet hele tiden. Men, sa hun, det var ikke det som skjedde i det hele tatt, tror det var fordi de spiste et eller annet som var raskt å lage. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 hehe, kanskje jeg bare bør legge noen kjipe slike i ovnen, og så peise på? nei, tror ikke det Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 jeg er relativt uerfaren, men kylling blir vell veldig lett tørt? 6849755[/snapback] Tvert om. Kylling blir sjeldent tørt. En biff er mye lettere å gjøre tørr. Kalkun derimot, det er kjipe greier.... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 La kyllingfilètene surre en 10-15 min i matfløte og tilsett litt krydder.. Det elsker dama mi Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hehe, vi får nå se, skal i alle fall gjøre henne fornøyd! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 20 år og legger opp til sann superbra date med lys og roser i en alder av 20? skummelt, slik legger ikke jeg meg borti før jeg er 30 men men, lykke til man! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 hehe, vi trekker i alle fall vekk lys... Blir bare enkelt med mat og god musikk Må gjøre et ennå bedre inntrykk enn jeg allerede har gjort Lenke til kommentar
SCV Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 kjør på mann, kanskje det er noen som er mer heldig med damer en jeg er Lenke til kommentar
Gjest Guest_DATE_* Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 GLEM STEARINLYS-MAT OG GOD DRIKKE ETC . TA DET SOM DET KOMMER, HUN HAR VALGT Å VERE MED DEG PÅ DATE,BERRE DET SÅ HAR DU ALLEREDE SCORET STORT . TA HENNE MED HEIM OG GI HENNE EI GAVE,DU GIR HENNE INNPAKKET I EI VAKKER PAKKE EIT SEXY UNDERTØY,HUN VIL GARANTERT FALLE FOR DEG DAMER ELSKER Å GÅ I SEXY UNDERTØY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå