fredriku Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Har nå så smått begynt å planlegge en rolig hjemmekveld med ei dame som jeg har holdt på med i en måneds tid! Har tenkt litt på å lage en sånn kort sti med stearinlys, blomster osv, såklart noen glass champagne ( ) og diske opp med noe god musikk, samt god mat. Noen andre tips til hvordan jeg bør gjennomføre dette? Forbedringer? Føler meg passelig sikker på at dette er nok for å gjøre et ekstra godt inntrykk, men samtidig vil jeg vite hva andre mener om dette På forhånd, takk! Endret 12. september 2006 av fredriku Lenke til kommentar
Mez Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Litt usikker jeg altså, men føler at sti med stearinlys, blomster, champagne og sånt blir litt mye sånn uten videre? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg tenkte også at dette kanskje var litt mye. Du trenger ikke å gjøre alt det der for å imponere, jeg tror heller det kan bli litt overveldende. Vet du om hun er interessert i deg? Tanken er god, men vent heller litt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Litt usikker jeg altså, men føler at sti med stearinlys, blomster, champagne og sånt blir litt mye sånn uten videre? 6847161[/snapback] Det jeg tenkte med en gang også... hvis ikke du vet at hu er vill etter deg. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Vel, jeg har vel glemt og fortelle at vi nå har holdt på rimelig heftig en måneds tid.. Men ja, mulig det er mye uansett. Virker som ho er veldig seriøs i alle fall... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det du planlegger der høres mer ut som noe man steller istand når man skal fri, eller i hvert fall på jubileer eller når man har noe annet kjekt å feire. Husk at du må overgå dette hver gang en større anledning inntreffer. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Mitt tips, hold det enkelt, men fint og romantisk. Du vil jo ikke at ho skal tro du skal fri eller noe? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 hehe, såklart jeg ikke har tenkt til å fri Ja, ville jo bli sabla dumt om ho begynner å forvente at jeg skal overgå det hver gang vi skal være sammen liksom.. Men har så lyst til å skape en koselig ramme rundt det.. Så tar mer enn gjerne imot flere tips Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 En ting jeg har lært av bitter erfaring, og det er at det er lett å få damene til å løpe med halen mellom beina dersom man virker for seriøs for tidlig. Ikke bare kan hun få angst for å bli fanget av en tulling som ikke vil gi slipp på henne, det kan også skape forventningspress både for senere samme kvelden, og for at hun skal gjøre noe tilsvarende senere. OK, jeg vet at det neppe er ment sånn fra din side. Men damer er ofte ganske skvetne når det gjelder slike ting. Disk gjerne opp med god mat, god musikk og stearinlys på bordet. Det holder lenge og ingen vil forvente mer. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 En flaske rødvin eller to til maten samt stearinlys på bordet burde egentlig holde i lange baner. Dét er det mulig å overgå ved en senere anledning også - når det virkelig trengs! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 takker for gode råd! har konfrontert meg med ei god venninne og, ho var visst enig med dere Så blir nok en koselig middag, god musikk og drikke. Begynner å glede meg allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hva slags mat har du bestemt deg for å servere da ? Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ikke server musserende vin! Hold deg til rød hvit eller rosévin, alt etter hva du har tenkt å servere av mat. Og spør på polet hva de anbefaler! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Vel, blir vel Chardonnay (hvitvin), samt kylling av et eller annet slag.. Vet hun er voldsomt glad i det, og jeg er en liten kløpper på kjøkkenet på slike ting, heldigvis Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Vel, blir vel Chardonnay (hvitvin), samt kylling av et eller annet slag.. Vet hun er voldsomt glad i det, og jeg er en liten kløpper på kjøkkenet på slike ting, heldigvis Prøv heller med en Merlot, eller Valpolicella vin. Man skal visst være forsiktig med å server hvitvin til varmretter av kylling er det noen som mener.. Selv har jeg prøvde de ovennevnte og kan anbefale dem på det sterkeste spør om mer info på 'polet. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Takker så meget for tipset, men spør de snille menneskene på polet for sikkerhets skyld Begynner å se frem til helgen nå, ja Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er enig ang. vinvalg. Hvitvin til kylling er vanskelig, kylling kan tilberedes og krydres på mange måter som gjør forskjellige hvitviner upassende. Pass på at du fokuserer på at dere bare skal kose dere og ha det fint, hvis du underbevisst forventer å bli belønnet med en runde i halmen, kan det lett skinne igjennom i et ubetenksomt øyeblikk, det er fryktelig upirrende for jenter å oppdage. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 1: Sett Jarmos tråd for livsnytere? 2: hva er målet for daten? get lucky or get stucked? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Nei, har ikke sett den, kanskje jeg bør ta en titt? Vel, If I get lucky, vil jeg jo være fornøyd, men formålet er vel heller å bare faktisk ha det koselig sammen, eventuelt se en god film, bare sitte og prate ut i de små timer. Vil jo virkelig bli sammen med jenta, så og bevisst skjenke hun f.eks, det vil jeg ikke Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6505828 Vær deg selv. Score på første natta, og husk det er den første uka dere er sammen du kan sette standarder. Det er litt dumt å komme luskende med en standard om 6 måneder. Den vil aldri gå igjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå