Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ha en første "date". Forslag til endringer?

Anbefalte innlegg

Har nå så smått begynt å planlegge en rolig hjemmekveld med ei dame som jeg har holdt på med i en måneds tid!

Har tenkt litt på å lage en sånn kort sti med stearinlys, blomster osv, såklart noen glass champagne ( :innocent: ) og diske opp med noe god musikk, samt god mat. Noen andre tips til hvordan jeg bør gjennomføre dette? Forbedringer? Føler meg passelig sikker på at dette er nok for å gjøre et ekstra godt inntrykk, men samtidig vil jeg vite hva andre mener om dette :)

På forhånd, takk! :)

Endret av fredriku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg har lært av bitter erfaring, og det er at det er lett å få damene til å løpe med halen mellom beina dersom man virker for seriøs for tidlig.

Ikke bare kan hun få angst for å bli fanget av en tulling som ikke vil gi slipp på henne, det kan også skape forventningspress både for senere samme kvelden, og for at hun skal gjøre noe tilsvarende senere. OK, jeg vet at det neppe er ment sånn fra din side. Men damer er ofte ganske skvetne når det gjelder slike ting.

Disk gjerne opp med god mat, god musikk og stearinlys på bordet. Det holder lenge og ingen vil forvente mer.

Lenke til kommentar
Vel, blir vel Chardonnay (hvitvin), samt kylling av et eller annet slag.. Vet hun er voldsomt glad i det, og jeg er en liten kløpper på kjøkkenet på slike ting, heldigvis

Prøv heller med en Merlot, eller Valpolicella vin. Man skal visst være forsiktig med å server hvitvin til varmretter av kylling er det noen som mener.. Selv har jeg prøvde de ovennevnte og kan anbefale dem på det sterkeste :yes: spør om mer info på 'polet.

Lenke til kommentar

Er enig ang. vinvalg. Hvitvin til kylling er vanskelig, kylling kan tilberedes og krydres på mange måter som gjør forskjellige hvitviner upassende.

Pass på at du fokuserer på at dere bare skal kose dere og ha det fint, hvis du underbevisst forventer å bli belønnet med en runde i halmen, kan det lett skinne igjennom i et ubetenksomt øyeblikk, det er fryktelig upirrende for jenter å oppdage.

Lenke til kommentar

Nei, har ikke sett den, kanskje jeg bør ta en titt? :p

Vel, If I get lucky, vil jeg jo være fornøyd, men formålet er vel heller å bare faktisk ha det koselig sammen, eventuelt se en god film, bare sitte og prate ut i de små timer. Vil jo virkelig bli sammen med jenta, så og bevisst skjenke hun f.eks, det vil jeg ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...