Cryflopp Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hei idag fikk vi en oppgave i engelsken og skrive om noe som er typisk amerikanerene, som vi da skal framføre. noen som har noe peiling på hva jeg skal skrive om ? hva er typisk usa ? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) *De saksøker alle for alt *Fast food *Feite folk *Unge Damer/Jenter - Gamle gubber (med spenn) *Overvekt Kommer ikke på mer... :S Endret 12. september 2006 av vargaz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 dette må du da klare selv? pizza sears tower late the world trade center Bush empire state building gule taxier New York Los Angeles Boston Chicago San Francisco +++masse mer... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 - enormt forbruk - industri - arbeidsledighet Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Alt det dere andre har sagt er jo noe som er veldig veldig typisk Usa.. Du har en del her du kan gå på trådstarter=) Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dumme lover. www.dumblaws.com Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) - Smarte folk og dumme folk (tror på det meste) - Vitenskapsmenn - NASA - Alltid først i det meste - Underholding, media - "Mulighetenes land" Du kan bli det du vil og du kan få det du vil - Mange har et veldig godt ordforråd (i forhold til oss europeere da) Til pkt.1 der så kan du prøve å sammenlikne en norsk nyhetssending med en amerikansk. De blåser ting opp noe helt sinnsykt. Mange hjernevaska folk. Men så har de mange som er smarte i forhold. Dette er noe jeg sitter igjen med når eg tenker på USA Endret 14. september 2006 av Gaston Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 At alle skal ha vært sitt våpen og nåde den som vil forby det Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Burgere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå