fflex Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Broren min har problemer med utrolig dårlig lyd når han kobler til headphones rett på det integrerte lydkortet... Lyden blir fat og omtrent bare diskant..' Han har et MSI k8n NEO socket 754.. Nyeste realtek lyddrivere osv.. Noen som har noen råd bortsett fra å kjøpe et nytt lydkort? takk på forhånd Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Broren min har problemer med utrolig dårlig lyd når han kobler til headphones rett på det integrerte lydkortet... Lyden blir fat og omtrent bare diskant..' Han har et MSI k8n NEO socket 754.. Nyeste realtek lyddrivere osv.. Noen som har noen råd bortsett fra å kjøpe et nytt lydkort? takk på forhånd 6846824[/snapback] Han plugger det i hodetelefonutgangen og ikke i line out? Basic question, men man vet jo aldri.. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Han plugger det i vanlig line out mener jeg, altså standard til høytalere.. Visste faktisk ikke at det fantes en egen for hodetelefoner (litt flau).. skal si ifra til han, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå