FJERNET111 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Feiler munnen til dragen? Den strekkehinnen.. 6849154[/snapback] En slik en? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Lair vil få opp øyene til mange og jeg tror det kan overraske med gode salgstall. Lanseringstittel? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Lair vil få opp øyene til mange og jeg tror det kan overraske med gode salgstall. Lanseringstittel? 6851109[/snapback] Spillet kommer i 2007, det er 35% ferdig nå Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Må seie du er i siget, ShredLord... Masse bra på veg til PS3, ser det ut til, og dette er endå ein tittel eg trur kan finne vegen inn i samlinga mi. Dragar er tøffe... Kay Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Fler nye bilder. Eh. Slik blir det når det er ekte gameplay bilder og ikke fancy påpussede reklame bilder. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ser ikke dårlig ut i det heletatt. Blir dette grafikken i gameplayet så skal jeg nok teste det ut Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ser ikke dårlig ut i det heletatt. Blir dette grafikken i gameplayet så skal jeg nok teste det ut 6942215[/snapback] Enig! Er ett av disse typisk sære spillene som jeg digger Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 IGN: Quick Fanboy wars question -- Could Lair be done under its current spec on the Xbox 360? If so, why go with the PlayStation 3 "only" instead of going cross-platform? Eggebrecht: Lair in its current form couldn't be done on 360. We are using large amounts of Cell's SPUs for all of our geometry, landscape, simulations, animations, even troop AI. When we create a game, we absolutely focus on the platform it is designed around. Would we do one for 360, it would be a different game and a different engine -- most crucially perhaps though: Lair is an entirely different game without the motion control and gesture recognition since it was designed around it. Selvfølgelig kan ikke dette spillet kjøres på en X360 da spillet er laget til Cell teknologien Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Halo3 kunne sikkert ikkje vert mulig på PS3 heller Nei eg syns faktisk dette spillet ser ut til å inneholde noen kule features. Var tøfft å se disse dragene oppføre seg heilt texas i lufta. Stilig å utføre finish på fiendene ved å kunne oppe over på den andre dargen etc. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Lair ser ganske bra ut må jeg si. Liker også at man kan bruke den nye kontrollen til å styre dragen med. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Enig^^^ Har hørt at mann kan gå på bakken også, det at spillet ikke bare er et "flyspill"...noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå