SSSø Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er vel en god del proteiner, godt for kroppen det. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hørt av en del jenter at man legger på seg av sperm? 6864656[/snapback] Da tror jeg nok man skal svelge rimelig man må svelge rimelig mange ladninger for å legge på seg av sperm:P 6864949[/snapback] Hehe, nettopp! :!: Kan ikke være sant detta "ryktet" her.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er vel en god del proteiner, godt for kroppen det. Har hørt veldig mye motstridende om akkurat det med proteiner. Siste jeg leste var at det kun var et par promille. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Litt OT: Hva hadde du gjort om dama spurte deg om å svelge hennes "squirt" (utløsning, whatever) ? Kom over en sånn porr en gang, så bare lurte. 6851229[/snapback] Det er vel rimelig smakløst og luktløst, så det hadde vel bare vært spennende og opphissende. Er nok rimelig mye eklere for dama å svelge sperm enn det er for oss å svelge resultatet av en eventuell fonteneorgasme. enda mer off topic, men hva er egentlig sperm? hva inneholder det lissom? hørt av en del jenter at man legger på seg av sperm? jeg mener det er bullshit. kan da ikke bli feit av det? Tenker at de bruker det som unnskylding for å ikke svelge jeg 6864656[/snapback] Hahaha! De jentene som legger på seg av sperm burde vurdere å finne seg en annen hobby enn å suge gutter hele døgnet. Det er ganske store mengder godt protein i sperm også, så om du ikke har råd til biff etter ei treningsøkt kan du jo spandere litt gratis proteiner på dama. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Haha, bra! da er vel det avklart... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det finnes veldig lite her i verden som man kan bli feit av, bare av å få i seg noen spiseskjeer en gang i blant. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Protein-innholdet er som i eggehvitte, og i tillegg har man vitamin C, kalsium, klorin, kolesterol, sitrussyre, kreatin, fruktose, laktat-syre (tror jeg det het), magnesium, nitrogen, fosfor, natrium, kalium, vitamin B12, og sink. Med tanke på hvor mye man legger på seg, så er det vel rundt 15-25 kalorier i en dose, så det er ikke mye å bekymre seg for. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det finnes veldig lite her i verden som man kan bli feit av, bare av å få i seg noen spiseskjeer en gang i blant. 6865162[/snapback] Noen spiseskjeer? Er det et halvår mellom hver gang for deg, eller hvordan klarer du slike mengder? :!: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Noen spiseskjeer? Er det et halvår mellom hver gang for deg, eller hvordan klarer du slike mengder? :!:Haha, noe slikt jeg også tenkte... Men, har du f.eks. gått på jobb en hel dag og blitt tirra av ei jente hele dagen lang, og blitt sprengkåt, kan det produseres opp ganske så fine mengder! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det finnes veldig lite her i verden som man kan bli feit av, bare av å få i seg noen spiseskjeer en gang i blant. 6865162[/snapback] Noen spiseskjeer? Er det et halvår mellom hver gang for deg, eller hvordan klarer du slike mengder? :!: 6865312[/snapback] Men en spiseskje er da ikke noe problem? Eller er jeg et avvik? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Som noen nevnte, med litt forspilll og en del "spenning" i kroppen over lengre tid kan man da fint overgå ei spiseskje. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har aldri prøvd å sperme i en spisesje, men jeg tror da at jeg lett hadde greid å fylle opp minst én. Får vel teste nesten gang jeg skal dunke bamsen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Frem med spiseskjeene gutter, nå ble jeg nysgjerrig Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er dere i ferd med å skyve skinn? Lykke til med å treffe spiseskjeen, da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Frem med spiseskjeene gutter, nå ble jeg nysgjerrig 6865459[/snapback] Er du du kostholdsfrik så kan du gå ut fra mine tall postet lengre opp om kalorier. Uten at jeg har prøvd regner jeg med at jeg ved å tømme et magasin fyller ca. 2 vanlige spiseskjeer, eller i underkant. Muligens bare én, om formen er dårlig og jenta ikke er så ivrig og erfaren. Anyways, det er da ikke spiseskjeer man skal skyte etter? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Uten at jeg har prøvd regner jeg med at jeg ved å tømme et magasin fyller ca. 2 vanlige spiseskjeer, eller i underkant. Muligens bare én, om formen er dårlig og jenta ikke er så ivrig og erfaren. 6865515[/snapback] Jeg skulle tro at du klarer å fylle mer dersom du gjør regelmessige Kegel-øvelser. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg skulle tro at du klarer å fylle mer dersom du gjør regelmessige Kegel-øvelser. 6865616[/snapback] Say what? Kunne du lage en demonstrasjonsvideo eller noe, så jeg skjønner hva det er snakk om? Evt gi meg en URL ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Om kegel øvelsen http://en.wikipedia.org/wiki/Kegel_exercise En link til Kegel "treningsprogram" http://www.sizereview.com/exercise.html Endret 14. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Er dere i ferd med å skyve skinn? Lykke til med å treffe spiseskjeen, da. 6865506[/snapback] Spiseskje?? Dere har noen rare runkevaner om tilfellet er så.. Dasspapir FTW. Endret 16. september 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vel, det har seg nå sånn at sædmengde ved ejakulasjon ofte oppgis i spiseskjeer, av en eller annen morbid grunn - det er liksom ikke så lett å måle når du spruter på dasspapir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg