asdfgh Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har kjent en jente en god stund, og i sommer skjedde det noe mer. Vi begynte å kline, og endte opp med å bli sugd en liten stund på svaberget en mørk sommernatt :!: Møtte hun forrige helg igjen, og det ble litt kos da også... Til poenget: hun har sugd meg to ganger, jeg kom ikke første gang (holdt bare på en liten stund), men andre. Jeg trodde jeg kunne holde igjen, men klarte ikke. Dette resulterte at jeg kom inni munnen hennes. Jeg ble ganske flau av det, for jeg tror ikke hun likte det noe særlig. Og etter det begynte vi å kline igjen, jeg syns det var ekkelt, men jeg ville ikke lage noe "big scene" av det. Hva syns dere om dette? er det ekkelt? Sier du fra før du kommer når dere han oralsex? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det er bare høflig å si ifra, så slipper du at hun hoster opp en uventet dose sperm. Det dreper stemningen, skal jeg si deg. Hvis hun vil svelge, spytte eller la det spurte ut i naturen, så er det opp til henne. Tvinger du henne til noe, så blir det nok din siste blowjob. Hvis du forventer at hun skal svelge sperm, så kan du ikke synes det er ekkelt å kysse henne etterpå; slikt hykleri er bare teit. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Og etter det begynte vi å kline igjen, jeg syns det var ekkelt, men jeg ville ikke lage noe "big scene" av det. Hva syns dere om dette? er det ekkelt? Sier du fra før du kommer når dere han oralsex? 6846776[/snapback] Pyse Såpass må du tåle hvis du kommer i munnen hennes. Men det er alltid greit å gi et hint om at det nærmer seg veldig - noen jenter synes det er helt greit, andre liker det ikke, og de fleste vil vel gjerne ha litt mer enn 2 sekunders varsel. Lenke til kommentar
asdfgh Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hvis du forventer at hun skal svelge sperm, så kan du ikke synes det er ekkelt å kysse henne etterpå6846781[/snapback] Det var ikke meningen å komme i munnen, som sagt: jeg trodde jeg skulle holde ut, noe som ikke gikk. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Heh, ligger dere helt stille hele tiden da? Dama skjønner det godt på meg før det kommer, uten at det sies med ord liksom. Og å kysse etterpå er jo bare überdeilig. Som å kysse etter å gitt oralsex på henne. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nå har jeg aldri blitt sugd men damene jeg har vert med har merket det på meg når jeg kommer da Kanskje asdfgh er en veldig rolig person? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det var vell payback at hun begynnte å kline igjen da.... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Litt småfeigt å lage ny konto for å poste sånne spørsmål, syns jeg Kunne jo bare postet med den vanlige kontoen? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Vanlig høflighet å si i fra før du kommer. Aldri om jeg har klint med en etter hun har sugd meg, og det kommer heller aldri til å skje. Tannbørste er tingen, da. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Mange her på forumet som har doble kontoer når de spør om pinlige ting. Er en helt annen sak når du lager en ny konto, for å lage f** og bråk.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Si mye heller fra, i stedet for å bare la det stå til. Hun kommer ikke til å synes at du er teit, og du trenger ikke å bekymre deg for om det er en flau ting. Det er mye bedre at du gjør det, i stedet for å "lure" henne til noe hun kanskje ikke liker. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sier alltid ifra med noen som ikke kjenner meg. Men det er stort sett liten tvil allikevel. De som kjenner meg er i hvertfall ikke tvil. Synes ikke det er ekkelt å kline med dama etterpå. Men jeg er uenig med de som mener man ikke kan synes det er ekkelt å kline etterpå. De som mener det er vel de samme som har avkryssningslapp på kjøkkenet for å passe på at man gjør like mye husarbeide. Hvis dama synes det er greit å ta ladningen i munnen, og gutten synes det er ekkelt å kline, så er ikke det noe å lage problem ut av."Jeg gjorde det for deg, så da må du gjøre dette for meg" er bare barnslig. Man må gjøre det fordi man har lyst, enten for egen del eller for damas del. Helst for begges. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kan skjønne at folk ikke vil svelge sin egen sæd, men å kline med dama etterpå er bare av en eller annen grunn sinnsykt deilig! Ikke minst som en liten "takk for turen" Syns det er herlig jeg! Svelger hun unna, tør jeg hvertfall å smake Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kan skjønne at folk ikke vil svelge sin egen sæd, men å kline med dama etterpå er bare av en eller annen grunn sinnsykt deilig! Ikke minst som en liten "takk for turen" Syns det er herlig jeg! Svelger hun unna, tør jeg hvertfall å smake 6847919[/snapback] Lo litt av den. Men bra du er ærlig Er enig med alle andre, man bør si ifra. Stoppa hu ikke når du kom da ? Eller fortsetta hun ? Lenke til kommentar
asdfgh Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Jeg prøvde faktisk å signalisere at jeg nærmet meg. Enten tok hun ikke hintene, eller så brydde hun seg ikke Jeg mener selv at jeg sa fra ganske klart at "nå kommer jeg", bare uten ord. Jeg har en følelse at hun er ganske uerfaren når det gjelder suging (selv om hun var jævla flink), og merket derfor ikke at jeg var på vei til å komme. Lenke til kommentar
asdfgh Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Og det med ny brukerkonto: jeg må inrømme meg skyldig der ja . Syns det var litt for flaut å poste dette med min hoved-bruker Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kan e moderator vennligst sjekke hvem det er med IP-adressene? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg prøvde faktisk å signalisere at jeg nærmet meg. Enten tok hun ikke hintene, eller så brydde hun seg ikke Jeg mener selv at jeg sa fra ganske klart at "nå kommer jeg", bare uten ord. Jeg har en følelse at hun er ganske uerfaren når det gjelder suging (selv om hun var jævla flink), og merket derfor ikke at jeg var på vei til å komme. 6848809[/snapback] Mener tydelig jeg sa ifra, uten ord. Uansett hvem du er, så flirer jeg godt nå Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Men alvorlig talt, hva forventet dama når hun puttet en erigert pikk i munnen og sugde på den? Trodde hun at du ikke skulle komme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hvem av oss har vell ikke vært i denne sitvajsonen jeg har iallefall d: kjære asdfgh det er ikke altid ordene kommer fram når bøljan går..det kan ha noe med at klimakse er for stort og godt at man ikke makter det..det var en skots forsker som hadde funnet ut dette..(lucky bastard) etter mange blow-jober og alle mulige kombinasjoner osv...og han fant ut at synapsne i hjenrnen stopper reaksjons evnen en liten smule kyss klapp og klem etterpå er jo litt kos da..ikke overtenk på saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg