ajantic Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Heisann. Jeg kjøpte meg Dead Rising for et par dager siden, men var ikke særlig fornøyd med spillet. Ble altfor repeterende for min smak. Så derfor lurte jeg på: Kunne noen være interessert i å bytte Dead Rising i Lego Star Wars II for Xbox 360? Jeg kunne selvsagt solgt Dead Rising, men hadde vært mye greiere med et enkelt bytte. Håper noe er interessert. Endret 11. september 2006 av ajantic Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Heisann. Jeg kjøpte meg Dead Rising for et par dager siden, men var ikke særlig fornøyd med spillet. Ble altfor repeterende for min smak. Så derfor lurte jeg på: Kunne noen være interessert i å bytte Dead Rising i Lego Star Wars II for Xbox 360? Jeg kunne selvsagt solgt Dead Rising, men hadde vært mye greiere med et enkelt bytte. Håper noe er interessert. 6846700[/snapback] synd du ikke kjøpte det på spaceworld eller ebgames Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Lego Star Wars II er skikkelig gøy Lenke til kommentar
ajantic Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Kjøpte det på Platekompaniet for 599,-. Angrer litt på det kjøpet...hehe..fikk mer lyst på Lego Star Wars. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Her kan du bytte spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Legg det ut på http://bruktmarked.hardware.no, så finner du sikkert noen som vil bytte. Vet ikke helt hvor tilgjengelig Lego Star Wars II er ennå, dog... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå