Gå til innhold

Beste skjermkort til bærbar?

Boddiz_

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er det beste skjermkortet som går ann å få til bærbar i dag? :hmm:

Skal kjøpe en maskin som 90%av tiden skal brukes til spilling, så trenger heftig skjermkort, minst 2gb ram, og kraftig cpu.

HDD på 7200 rpm er heller ikke å forakte :thumbup: Ellers er det ikke noen krav, annet enn at det må være 15"/15,4" (17" blir rett og slett for stort...)

Budsjett: MAX 17 500,- :whistle:

Skal bestilles i morgen (tirsdag) , så fint om jeg får noen kjappe svar evnt link til lignende tråder....

takker for alle svar :)

Endret av zettaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genial link! :D

Da blir neste spørsmål om noen har noen forslag til en pc til rundt 17k...

Har kikket endel på komplett, mpx, psdata, netshop, multicom - men ser at i den prisklassen så er det for det første ikke mye å velge mellom, og for det andre så er det MYE som IKKE er på lager :S

Er dette er ok pc (netshop acer )? Noen erfaringer med acer evnt denne modellen?

Lenke til kommentar

Den Acer'en var ikke spesielt imponerende til den prisen. Får jo Zepto 6614 med ATI X1600 512 MB skjermkort langt billigere. Det står dessuten at den har Intel 915-brikkesett, dette brikkesettet støtter ikke Core Duo-prosessorer, så noe er svært galt i den produktbeskrivelsen.

Lenke til kommentar
Den Acer'en var ikke spesielt imponerende til den prisen. Får jo Zepto 6614 med ATI X1600 512 MB skjermkort langt billigere. Det står dessuten at den har Intel 915-brikkesett, dette brikkesettet støtter ikke Core Duo-prosessorer, så noe er svært galt i den produktbeskrivelsen.

6850018[/snapback]

Jeg er klar for, og har tenkt å betale for å få et bedre (les:mer kjent) merke. Det er vel også et av kravene mine. En av grunnene til at jeg går såpass opp i pris.

At det står noe i produktbeskrivelsen som ikke stemmer er sikkert bare "trykkfeil" :)

Skulle handle forrige uke, men bestemte meg for å ikke haste-handle, men bruke god tid. Så for de som lurer; jeg har ikke handlet, så det er bare å komme med forslag! :)

17" ekke for stort, det er akkurat passe! =)

Dell Inspiron 9400 er konge, kjøpte den selv

NEI, 17 ER for stort når man ha med pcen overalt....;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...