SimDaDim Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har lagt inn dd-wrt på min linksys WRT54GL nå for å kunne booste senderadiusen. Men hvor mye er det forsvarlig å booste den? Har jo stort sett alle PCene i huset, og det er alt fra 1 meter til 20 meter hvor PCene står. Men, default så står på mW på 28, og maks er jo over 200... Sp.målet er om jeg kan ødelegge routeren ved å sette dette for høyt, eller om det er skadelig på noen måte? Noen som vet no om dette? Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som vet no om dette? 6846557[/snapback] Begynner å bli en stund siden, men synes å huske at du ikke bør overstige 80-90mW. Grunnen er delvis at høyere styrke kan ødelegge utstyret, og delvis at signalet som da sendes blir "forvrengt" og dermed ubrukelig. En annen ting er det helsemessige aspektet, men jeg husker ikke hvor grensen går for utstyr man har innendørs. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei Som jeg har lest/hørt.. så bør man ikke overgå mere enn 80mw pga masse støy i singalet. Tviler på at du kan ødelegge routern på å skru opp mere Mine 3 stk iwds-mode kjører jeg på 80mw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå