Gå til innhold

Playstation 3 covere

phewBAR

Anbefalte innlegg

Syns det ser ut som om klarheten på selve sonic er jo bedre en resten av bilde (tenker på hjørne av coveret som et typisk mobilkvalitet), men om det er falskt er det utrolig dyktig gjort. Ser som sagt ut som bildet er tatt med mobil, noe som jeg vil tippe ikke er det beste utgangspunktet og begynne å redigere med.. :p

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

I dag, på dvd-filmcovere, plasserer jo filmselskapene dvd-logoen bude på framsida av coveret og på ryggen. Gjerne i en farge som står i kontrast til bakgrunnsfargen eller photoshoppet slik at den står i stil med filmens design

Med blu-ray-coveret slepper man ihvertfall "b)"-logoen på framsida. Når jeg ser på bildet av blurayfilmer på rekke og rad på ei hylle, ser jeg at mange filmer har logoen på ryggen, men at en del filmer ikke har logoen noen steder. Når HD/Blu-ray hypen er over- og den blå plastikkramma er blitt et kjent brand, tror jeg at de fleste produsenter vil gjøre det samme. Se bildet her

Cover-plastikk-fargen varierer jo også innen både film og spill i dag. også på ps2. Hvis man først skal snakke pirkete design, så ser det rotete og ulekkert ut i hylla i stua. Faktum er jo at coverdesignere tenker forskjellig, med blu-ray har de en strengere mal og slipper å tenke på plassering av formatlogo og evt. farge på plastikken selv, noe som fører til at de tusen hjems film/spill-hyller, blir "ryddigere".

Og selv om den neon-blåe, gjennomsiktige ramma ikke akkurat er det mest avslappende øyet har sett, så hadde jeg nok syns at coveret til filmen "ringenes herre 1080p" hadde sett stiligere ut med bluray-coveret enn dvd'ens, fordi det ser mer ryddig ut, og at man slipper den random-plasserte- og fargede DVD-logoen. Det blir MER PLASS til filmens egentlige poster.

Endret av ssolbergj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...