Northland Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Syns det ser ut som om klarheten på selve sonic er jo bedre en resten av bilde (tenker på hjørne av coveret som et typisk mobilkvalitet), men om det er falskt er det utrolig dyktig gjort. Ser som sagt ut som bildet er tatt med mobil, noe som jeg vil tippe ikke er det beste utgangspunktet og begynne å redigere med.. Endret 18. september 2006 av Street-gloW Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Syns det ser utruleg tøft ut . Huff, mange nyhende i det siste som gjer ventetida nesten uholdbar! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 blir det sånn passer det ikke inn sammen med resten av dvd-filmene osv da.. stilig var det uansett... =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Synes det hadde sett langt bedre ut uten den utrolig digre Blu-Ray logoen på toppen, PS2-coverene ser bedre ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Så jo ganske "slick" ut den da. Men tror man må bli litt vant til den. men absolutt bra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ikke det verste designet på det coveret der, selv om jeg fortsatt mener det kunne vært mye bedre uten Blu-Ray-logoen. Menmen, det er vel bare en vanesak. Kommer sikkert til å elske covrene når jeg begynner å få dem i hus. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Veldig plastic-fantastic med den plastramma øverst,uten den ser det rått ut Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Syns dette så veldig ødelagt ut, og de klarer ikke gi slipp på Spidermanlogoen heller tydeligvis. Synd de ikke bruker det gamle designet, nå ser det bare crappy ut. Lenke til kommentar
ssolbergj Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) I dag, på dvd-filmcovere, plasserer jo filmselskapene dvd-logoen bude på framsida av coveret og på ryggen. Gjerne i en farge som står i kontrast til bakgrunnsfargen eller photoshoppet slik at den står i stil med filmens design Med blu-ray-coveret slepper man ihvertfall "b)"-logoen på framsida. Når jeg ser på bildet av blurayfilmer på rekke og rad på ei hylle, ser jeg at mange filmer har logoen på ryggen, men at en del filmer ikke har logoen noen steder. Når HD/Blu-ray hypen er over- og den blå plastikkramma er blitt et kjent brand, tror jeg at de fleste produsenter vil gjøre det samme. Se bildet her Cover-plastikk-fargen varierer jo også innen både film og spill i dag. også på ps2. Hvis man først skal snakke pirkete design, så ser det rotete og ulekkert ut i hylla i stua. Faktum er jo at coverdesignere tenker forskjellig, med blu-ray har de en strengere mal og slipper å tenke på plassering av formatlogo og evt. farge på plastikken selv, noe som fører til at de tusen hjems film/spill-hyller, blir "ryddigere". Og selv om den neon-blåe, gjennomsiktige ramma ikke akkurat er det mest avslappende øyet har sett, så hadde jeg nok syns at coveret til filmen "ringenes herre 1080p" hadde sett stiligere ut med bluray-coveret enn dvd'ens, fordi det ser mer ryddig ut, og at man slipper den random-plasserte- og fargede DVD-logoen. Det blir MER PLASS til filmens egentlige poster. Endret 30. september 2006 av ssolbergj Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Må ærlig innrømme den samlinga med cover som postet over, ikke har den helt samme stilen som vanlig DVD. Da den blåe toppen preget veldig bildet. Virker også som coverene er store. Men får se når Blu-ray kommer til norge. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nei når eg ser den samlinga over så ser det ut som om noe man legger gebisset i for å vere ærlig. Lite lekkert og plastic-fantastic heile veien. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Et bra eksempel på cover, er coveret til Der Untergang.. Liker det jævli bra Birger Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Det sonic coveret er ikke Photoshoppet mener jeg fordi Spill-coverne Sony hadde lagt ut på TGS har prikk lik layout. Bildet er tatt fra itavisen.no Endret 30. september 2006 av Baba2 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Fant ikke bildet redigert jeg heller. Lignet veldig et helt vanlig cover. Men skal ikke utale meg for mye. Siden jeg ikke vet hvordan coveret til PS3 skal se ut. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ser uansett fantastisk styggt ut med de styret øvers på coveret. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Åååå. fysj da.. Slike covere skal alldeles ikke i min hylle Birger Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det sonic coveret er ikke Photoshoppet mener jeg fordi Spill-coverne Sony hadde lagt ut på TGS har prikk lik layout.Bildet er tatt fra itavisen.no 6969824[/snapback] Sexy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå