phewBAR Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Link Ettersom PLAYSTATION nå har kommet tilbake på venstre side er vel mye mulig de nye coverne blir seende slik ut. Hva syns folket? Fin reklame for Blue-Ray, men er ikke spillet man kjøper viktigere? Spider-Man fonten er vel blitt tatt opp før... Ett film cover... Aldri sett ett BR cover, men noen sier det er større enn vanlig DVD cover.. noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Min umiddelbare reaksjon er at jeg ikke syns den blå Blu-Ray-linja passa godt inn med resten av designet. Det ser forstyrrende ut. Men så leser jeg at den blu-ray-greia bare er en mock-up fra IGN, og at de virkelige coverene ikke har den. Foreløpig. Men det er vel trolig at de vil få noe lignende. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Og vips, med ett så det mye bedre ut. Endret 11. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 BR coveret er faktisk litt kortere enn DVD koveret, leste det på forumet til DVDarkivet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Syns absolutt ikkje det skal vere noe veldige BR-reklame på coverene. Ting ser bedre ut på den siste mock-up`en som nevnarion linker til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er mer interessert i selve fargen på plasten til covert, men det er kanskje bare meg... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er mer interessert i selve fargen på plasten til covert, men det er kanskje bare meg... 6847948[/snapback] Vil tippe........blå syns siden burde sett ut som på PS2. Veldig oversiktelig og greit når de står i hylla. 360 coverne ser veldig rotite ut når man setter dem side om side slik. Så mye farger etc. Hold det enkelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Synes Playstation 2 coverene ser best ut til nå, synes det er veldig kurrant og oversiktlig å ha platformlogo på toppen av coveret. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Synes Playstation 2 coverene ser best ut til nå, synes det er veldig kurrant og oversiktlig å ha platformlogo på toppen av coveret. 6849409[/snapback] Hmm... Og det har ikke de andre? Syns PS2 var bedre før, med sorte cover, ikke de stygge blå. Selvom jeg så smått har begynt å like fargespillet de lager i hylla. Hvis bare GC kunne komme med lilla cover, ville det vært reneste regnbuen i stua! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Når vi snakker om fargen på coverene, så av alle PS2-spillene mine har jeg 2 som er sorte (Dark Cloud og GTA San Andreas), 2 gjennomsiktige (Metal Gear Solid 2 & 3) og 1 hvitt (Gran Turismo 4). Resten er blå. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Synes virkelig de burde la være å ha med den BR linja. Ikke særlig fint! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 PS3 er jo delvis til for å snike Blu-Ray inn under så mange tver som mulig, så jeg tror den blir. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Min umiddelbare reaksjon er at jeg ikke syns den blå Blu-Ray-linja passa godt inn med resten av designet. Det ser forstyrrende ut.Men så leser jeg at den blu-ray-greia bare er en mock-up fra IGN, og at de virkelige coverene ikke har den. Foreløpig. Men det er vel trolig at de vil få noe lignende. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Og vips, med ett så det mye bedre ut. 6846587[/snapback] Må innrømme at det coveret der så bra ut. Bare kjipt at vi må vente til mars for å kunne kjøpe de... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er mer interessert i selve fargen på plasten til covert, men det er kanskje bare meg... 6847948[/snapback] Vil tippe........blå 6848334[/snapback] Ja, det antar jeg selvfølgelig, men det er mer enn en blåfarge. Blir den mørk og sexy, kanskje litt mystisk også, eller blir den lys og lett for å ikke si lekende? Blir den speilblank eller gjennomsiktig? Hvordan vil den skille seg ut fra ps2-coverne? Som sagt, farge er mer enn bare ett ord... Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvit rygg FTW! Skiller seg litt ut fra filmer å computerspill Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er mer interessert i selve fargen på plasten til covert, men det er kanskje bare meg... 6847948[/snapback] Vil tippe........blå 6848334[/snapback] Ja, det antar jeg selvfølgelig, men det er mer enn en blåfarge. Blir den mørk og sexy, kanskje litt mystisk også, eller blir den lys og lett for å ikke si lekende? Blir den speilblank eller gjennomsiktig? Hvordan vil den skille seg ut fra ps2-coverne? Som sagt, farge er mer enn bare ett ord... 6851155[/snapback] ja farger er følelser, symbolikk på livet og dets mysterier. Tror ikke det vil skille seg veldig ut fra ps2 coverene. kanksje litt blankere. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Missliker alle covere som er mindre eller større enn et standard DVD cover. Standarisering er et must å jeg kan plassere fint alle filmene, pc spillene og xbox spillene mine i hylla. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Missliker alle covere som er mindre eller større enn et standard DVD cover. Standarisering er et must å jeg kan plassere fint alle filmene, pc spillene og xbox spillene mine i hylla. 6853682[/snapback] Oh! Da vil du elske de Japanske Gamecube coverene! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 "Photoshop at its finest?" Kom over denne, så da kan jeg vel bumpe den gamle tråden igjen.. hva trur folket? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Viss det er photoshop, så er det en meget dyktig artist som har gjort det. Lysforholdene er riktige, samt at den generelle støyen på bildet er lik overalt. Tror ikke noen gidder å jobbe så mye bare for å lage et cover som antakelig ser sånn ut uansett Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 looooool rett før meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå