Wheeljack Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg sliter litt med å få registrert VISA'en min på play.com. Får hele tiden at jeg ikke har skrivd inn gyldig info, noe jeg ikke helt får til å stemme. Kortnummer er korrekt, utløpsdato er korrekt, CV2 er korrekt, men mulig den blir forvirra av adressa mi. Nedi der står det jo postcode, og der har jeg skrivd inn postnummeret til byen jeg bor i. Men nå har det seg jo sånn at kortet er registrert på meg med postnummeret i adresselinja i tillegg. Har prøvd begge deler, men får stadig feil. Sida ber også om utsendelsesdato, noe jeg forøvrig ikke har på kortet mitt. Er det noen andre som har sliti med å få registrert kortet sitt der? Eller som har vært borti noe av det samme og har en løsning? Fant mange filmer der jeg ikke har finni andre steder som jeg godt kunne tenke meg å pryde hylla mi med. Har jo fått skrivd inn kortinfoen min andre plasser uten problemer. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg hadde litt problemer med det. pass på å skrive +47 forann tlf nummeret så den skjønner at du er fra norge. Dette stoppet meg fra å kunne bruke tjenesten. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Og ikke skriv norske tegn i navnet ditt - det fungerte ikke for meg, husker ikke om det var på play.com, eller noen annen lignende sjappe, men det er jo en grei generell regel. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde litt problemer med det. pass på å skrive +47 forann tlf nummeret så den skjønner at du er fra norge. Dette stoppet meg fra å kunne bruke tjenesten. 6846623[/snapback] Det kan faktisk være så enkelt når jeg tenker etter. Skal prøve når jeg kommer hjem i dag. Tenkte faktisk ikke på det i det hele tatt. Takker for tipset! Og ikke skriv norske tegn i navnet ditt - det fungerte ikke for meg, husker ikke om det var på play.com, eller noen annen lignende sjappe, men det er jo en grei generell regel. Neida. Har ikke noen nasjonale tegn hverken i navnet eller adressa så det burde gå greit, men takk alikevel. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Heisann. Jeg har samme problemet selv nå, får bare account Declined, selv om jeg veit det funker, og jeg har bestillt fra en annen butikk som ser ut til å funke. Men jeg har ett annet problem også. Første gangen jeg satt opp Playaccounten, så fikk jeg trekk på Kontoen 2 ganger på nøyaktig 100kr rett etterhverandre. Tenkte dette er normalt og brydde meg lite om det. Men i går prøvde jeg å skrive inn Kortinfo på nytt, og bestillte film. Sekundet etterpå ble det trukket 2 til Beløp akuratt 100 kr rett etterhverandre. Står: Betaling Utland Hva er dette? Er det "Kontosjekk" som blir refundert? Takker for Svar Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Selv har jeg handlet masse fra Play, men forrige dagen så fikk jeg "credit card declined", selv om jeg ikke hadde endret på mine kortdetaljer. Men det løste seg heldigvis fint når jeg la inn info på nytt. Jeg har aldri opplevet at play.com trekker dobbelt, og jeg lurer på om det er smart om du tar kontakt med play for å sjekke det. En annen ting jeg kan legge til var at en av kameratene mine kunne aldri handle på play.com, men etter han fikk nytt kort (og dermed nytt kortnummer) så ordnet det seg. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 En annen ting jeg kan legge til var at en av kameratene mine kunne aldri handle på play.com, men etter han fikk nytt kort (og dermed nytt kortnummer) så ordnet det seg. 8973681[/snapback] Jeg har bytta bank siden jeg lagde denne tråden og har ikke problemer lengre. Så hva som egentlig var galt med det gamle og play.com forblir et mysterium. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Heldig du, sitt selv og slit med å få dem til å godta korte mitt :| Ble så gira på sommer salge dems. Funka fint med forgie korte mitt, men mista jeg så. Så jeg måtte skaffe nytt kort, forsatt samme bank, men dem vil faen ikke ta i mot, rart at dem sku være vanskelig på dette. Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Sliter med akkurat det samme problemet selv.. utrolig frustrerende. Har prøvd å skrive +47 foran tlf.nr, ikke bruke "æ,ø,å. Ingen som har noen løsning på dette ? Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg sliter også med dette problemet. Argh! Funker fint på alle andre nettsteder, men ikke play.com nei. Vet jeg har skrevet alt riktig, trippeltsjekket alt, prøvd med +47 og uten Ø i navnet mitt. Men alikevel så går det bare ikke, kanskje det har noe med at jeg må liste opp postnummeret mitt 2 ganger? Får jo ikke lov til å la en av linjene stå blanke. Ellers så trenger man ikke å skrive inn from date, men når jeg tar det blankt der så kommer det automatisk opp 1/2000, hvem vet kanskje dette har noe med saken og gjøre. Hadde blitt jævlig glad om noen hadde løsningen på våre problemer med play.com Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har noen av dere prøvd å ta kontakt med Play.com og fortelle dem problemet? Hva har de svart? Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Såvidt jeg vet så kan de bare ringes, og jeg gidder ikke å ringe til UK. Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 har samme problem selv Jeg fikk nytt Visa kort for ca 4 uker siden da den gamle hadde gått ut.Men når jeg skal oppdatere på kontoen min så går det ikke, det står : Your account has been declined. og jeg får en e-mail. The card details you have specified appear to be incorrect. Although you do not need to resubmit your order, please can you check your account and re-enter the following details: Card number Expiry date Valid from date (if applicable) Issue number (if applicable) CV2 (3 digit Security Code on back of card) We will then attempt to re-process your original order. Jeg har tasta inn kortnummer expiry date. Valide from vet jeg ikke, det står ikke på kortet. Issue number vet jeg ikke hva er. og Cv2 har jeg tasta inn. Men hva er Issue number (if applicable) ?? Jeg har prøvd å oppdatere kontoen en del ganger nå, og når jeg skjekker nettbanken, så har jeg blitt trukket 100 kr 9 ganger, Hver gang jeg prøver å oppdatere kontoen så blir jeg altså trekt 100 kr på kontoen min. Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal fylle inn? Valid from date (if applicable) Issue number (if applicable). Så nå gidder jeg ikke prøve mer fordi jeg blir trekt 100 kr hver gang jeg prøver. Er det noen som har funnet ut av dette? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Systemet dems er veldig kresent er alt jeg vet. Forsikre deg om at all info som er registrert på kortet også tastes inn. Altså f.eks. ikke annen navn/adresse enn kortet er registrert på. Hvis du blir TRUKKET 100 spenn så ofte Terje0 har du et problem. Du er sikker på at det ikke bare blir RESERVERT? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 CARD NUMBER ************xxxx FROM DATE 01/2000 " Tror det blir sånn om du ikke velger noe der" EXPIRY DATE xx/xxxx CARDHOLDER Navn som det står på visa korte. ADDRESS Gate Nr ,Sted, By POSTCODE xxxx COUNTRY Norway TELEPHONE +47 xxxxxxx Sånn er min info, og Issue number er for (Switch/Solo only) så det er ikke noe for oss i Norge. Bruk også o om du har ø i noe. Sleit med å få dem til å godta dette, og når jeg hadde alt dette skrevet, sku jeg prøve å få kontakt med dem. Men på play.com så var det bare tlf nr å ringe for å få tak i dem, og hadde ikke lyst å stare og ringe. Men jeg menner og huske dem hadde masse muligheter og få kontakt med dem. Så jeg tok og sjekka ut playusa.com på kontakt og der var jo masse muligheter, så jeg tok og maila dem om mitt problem og min konto info. Så plutselig gikk bestilinga mi gjennom 4 dager før jeg sku på ferie utenlands etter 3 uker med problem. Så jeg hadde flaks at jeg fikk brorn min til å sjekke postkassa hver dag, og sant nok kom alle mine 5 bestlinger samme dag i postkassa, og det var litt av et syn http://www.playusa.com/DVD/Region_1/TOPNAV...ml?page=contact " Problems with your account " Lenke til kommentar
Hiromika Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Noe oppdatering på dette? fikk dere det dere bestilte eller ble det gjort noe annet? Har hatt en play.com konto før som funka hver gang, men så begynte jeg på skole uten noe play.com handel og skifta e postadresse underveis, så fant ikke passord på gammle konto. Men husker det aldri var noe problemer med ØÆÅ før ... Har riktignok fått nytt visanummer, men det har vel ikke noe å si edit, ser det venter på å bli trekt 100 kroner pr gang hos meg nå også, ble dere trekt virkelig? Endret 16. desember 2007 av Hiromika Lenke til kommentar
Hiromika Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Betalte liksågodt med et annet kort og det virka som det fungerte. Står fortsatt det skal trekkes 100 kroner i nettbanken per gang jeg forandra på kortinformasjonen, men er ikke trekt enda så får se ... edit: etter en ca 14 dager gikk det bort fra nettbanken, ingenting ble trekt fra konto Endret 2. februar 2008 av Hiromika Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hadde samme problemet selv. Inntil jeg prøvde å skrive bynavn på adresselinje 2 siden det ikke var noe town-felt der. Da ble visakortet godkjent! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det med at det står at det trekkes tror jeg skyldes måten play hånterer dette med å sjekke informasjonen på. Rett og slett en test-debitering som stoppes med en gang man får bekreftet at dette er en konto som kan belastes. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen andre som har tips til hvordan jeg kan få kortet mitt til å virke hos play.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå