groov Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har et behov for å flytte wireless adapteret noen meter for å få bedre forhold; kan jeg benytte en vanlig USB skjøteledning til dette? Hvor langt kan jeg skjøte? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg kan sjekke om det er mulig i morgen! EDIT: Men bare en 20 cm eller så. Endret 12. september 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
groov Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 20 cm!? Spørsmålet mitt går egentlig på om XBOXen støtter USB standarden slik at jeg kan skjøte med vanlig USB kabel og hvis den gjør det skal det være lov å skjøte opp til 5m uten å bruke repeater. Har uansett kjøpt en 5m skjøtekabel på Biltema for 59,90 så får vi se. BTW så skulle Elkjøp skulle ha 219,- for en 3m lang skjøtekabel Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja det skal gå. Spiller ingen rolle om kabelen blir skjøytet eller ikke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det går helt fint. Gjør det selv, når jeg spiller i stua, for det er litt lenger unna routeren enn rommet mitt og dermed litt dårligere signal. Lenke til kommentar
enkisfranorgetsted Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nei, da blir omformerfrekvensen til routeren helt syk og din 360 kan explodere. Det er hvertfall min erfaring Lenke til kommentar
groov Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Yess, 5m meter skjøt funket utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå