lefsaker Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har prøvd en del koder som gjør at man kan endre CSS'en ved hjelp av noen knapper, men har ikke fått dette til å funke. Kan noen poste en kode som gjør akkurat dette, og at stilvalget blir husket til neste gang personen besøker siden? Lenke til kommentar
JonH Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Working With Alternate Style Sheets Edit: Har ikke testet det selv, ennå. Endret 11. september 2006 av JonH Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Fikk den ikke til å funke oO Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Flere forslag? Post gjerne kode... Lenke til kommentar
gather Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Lokaltog sin fungerte i allefall sist jeg prøvde den. Du finner den på http://www.unrealized.org/guide/php/stilskifte/ Det ligger også noen modifiseringer av den i tråden "Phpkode som andre kan bruke" i phpforumet. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) jeg prøvde det på et annet dokument på skole pcen. fikk det ikke til å funke. Skal teste det på siden min når jeg kommer hjem Endret 12. september 2006 av lefsaker Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) hmm... jeg får den ikke til å funke tror jeg... er det noen bestemt mappe css filene skal ligge i? jeg ser ikke noen linker fra koden til css filene Jeg prøvde de filene i "php koder som andre kan bruke" også, men uten hell. Endret 12. september 2006 av lefsaker Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 noe jeg går ut ifra at du har: php instalert på serveren? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Selvfølgelig har jeg det Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Og feilmeldingen du får er? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Får ikke no feilmelding... siden vises bare uten css fil. Og når jeg klikker på linkene som skal endre farge, så bare siden seg Men fant en annen kode som funka ^^ problemet er løst Endret 14. september 2006 av lefsaker Lenke til kommentar
JonH Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Men fant en annen kode som funka ^^ problemet er løst 6861783[/snapback] Da kan du vel legge den ut her, slik at andre som har samme problem kan få hjelp Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Brukte denne: http://www.unrealized.org/guide/php/stilskifte/ den funka på en annen webserver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå