Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips angående en jente:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, har du gått i venne-fella er det aldri noe håp. Jenter en krystallklare på sånt. Fucker ikke med sine bestevenner.

6942751[/snapback]

Kommer an på, det er mulig å få det til men det er ikke enkelt

6942861[/snapback]

Hu skal være virkelig noe å satse på om du skal sette igang et langtidsprosjekt for å få ei dame til å flytte deg ut av friendzone og så over i kjæreste-materiale.

Lenke til kommentar
Hu skal være virkelig noe å satse på om du skal sette igang et langtidsprosjekt for å få ei dame til å flytte deg ut av friendzone og så over i kjæreste-materiale.

6942949[/snapback]

Nemlig, men om du ikke virkelig vil satse på dama så er det sannsynligvis ikke vits

Lenke til kommentar

Joda men det er som oftest forhold der det bare er sex involvert. Hun forteller ham neppe sine innerste sorger og gleder og forventer at han skal være der for henne i alle mulige situasjoner. Slik en bestevenn-situasjon er. Ikke henger de samme 10 timer i døgnet heller, det er mere sånn av og på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jepp, har du gått i venne-fella er det aldri noe håp. Jenter en krystallklare på sånt. Fucker ikke med sine bestevenner.

6942751[/snapback]

Min bestevenninne har jeg kjent i to år..vi er sammen type 10 timer om dagen og snakker om alt..jeg har virkelig forelsket meg i henne og det har vært/er vanskelig..jeg var/er definitivt i the friend zone, men i det øyeblikket du begynner å ville noe mer er vennskapet dere hadde allerede "over"... Og, til min store overraskelse...jo, jenter kan faktisk (i et svakt øyeblikk) finne på å ligge med bestevennen sin :whistle: MEN da er det ingen vei tilbake...da blir det enten eller...the friendship? finito!! (The jury's still out på mitt tilfelle som var i forgårs...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...