another_visitor Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 noen som kan anbefale et eksternt lydkort til Logitech X-620? Trenger å kunne justere nivået på hver enkelt kanal iom at det er forskjellig avstand til høytalerne, så må ha et lydkort hvor dette vil fungere. Takker for alle tips! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Tror du må ut med mye penger da. Er det ikke noe programvare du kan gjøre det med? Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 ser dessverre ikke slik ut, tingen er at X-620 har en sort, en grønn og en orange/ferskenfarget plugg som går ut fra høyre fronthøytaler og skal inn i PC. Laptop'en min har kun grønn, sort og blå inngang og om jeg prøver disse å klarer ikke programmet til det innebygde lydkortet å spille testlyd i alle høytalerne.. Derfor ser det ut til at jeg trenger et eksternt kort som klarer å kjenne igjen hver enkelt kanal.. Har foreløpig fått anbefalt Sound Blaster Audigy 2 NX, skal sjekke om dette vil klare jobben.. om noen vet eller har noe annet å anbefale så rop ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå