Gå til innhold

Overnaturlige ting, healing o.l.

Anbefalte innlegg

Når noe ikke kan forklares, så har man tre valg:

Jeg forstår ikke dette, derfor er det noe vitenskapelig som er for avansert for meg. Det kan forklares, men jeg klarer det ikke

Jeg forstår ikke dette, det er derfor spøkelser/vampyrer/tryllekunstnere/magi/Gud som står bak.

Jeg forstår ikke dette, og forsøker derfor ikke å komme på en forklaring basert på spekulasjoner.

Personlig faller jeg for nummer 3.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri godt å si....

Vi er nå en energi-form... :!:

6847062[/snapback]

enough said. punktum. det du ikke vet har du ikke godt av å vite

********* cracked the psyche.

hvis du kuttet en ledning tilkoblet veggen og får strøm i deg, så kan du kalle det for healing.

Denne energien "strøm" som du får fra veggen er ikke akkurat så veldig healing.

nervesystemet er bygget opp av magnesium som er et metal hvor det går energi ladninger over. synes jeg å ha lest.

problemet er at når folk hører ordet "healing". så kobler de ordet med en liten brainstorming.

hjernen lister opp: skole-kristendom-kirke-foreldre-bestemor-bibelen- vekket fra døde. helbredet til live. filmer- healet ut en arm.

da har hjernen til skeptikere listet fram og kommet fram til et poeng. Spør etter bevis, finner ingen bevis. De er fornøyde og har bevist for seg selv.

men hvis du tenker at alle energipartiklene i kroppen sviver på en viss frekvens.

en frekvens som består av kvaliteten må all maten du har spist opp gjennom årene.

luften du har pustet, har det vært mye sigaretter.

så kan du øke din frekvens på cellene ved å spise sunn fersk mat framfor svidde poteter med akrylamid.

healing er å tilføre strøm på høyere frekvens i noe som er av lavere frekvens.

så en usunn massemorder kan gi en sunn uskyldig snill person healing.

og senke frekvensen.

jeg tror mennesker trives bedre med ideen om ha litt mystikk og fantasi i livet. enn å

se på seg selv som strømapparater.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Poenget er jo ikke å vise seg fram, men å hjelpe andre: Donere bort pengene etter at man har bevist at man har overnaturlige evner. Dessuten vil flere få høre om deg, så flere vil kontakte deg og du får hjulpet flere.

6873091[/snapback]

Still the same!

Du bruker ikke evnene dine til å vinne penger.

Hvis du har så utrolig lyst til å hjelpe den arbeidsledige naboen som har 3 barn, så finnnes det andre måter å hjelpe de på!

Igjen, en tåpelig bortforklaring. Det er ikke DU som vinner penger. Pengene blir donert bort til en god sak. Hvilken som helst god sak. Send penger til Afrika, så redder du hundrevis av menneskeliv.

At man nekter å gjøre dette er ikke fordi man er moralsk og har prinsipper. Det er fordi man er en bløffmaker. Hadde man hatt moral og prinsipper så hadde man vunnet pengene og brukt dem til noe nyttig.

De vil selvsagt ikke bli testet, for de vet selv at de bløffer.

Haha :!:

Morsomste jeg har hørt på lenge!

Det du faktisk sier er at din beste venn(min i dette tilfellet) lyver deg opp i trynet verre enn du noen gang har opplevd!

Ikke bare er det lite utenkelig fra min side, men motstrider også alt annet hun har sagt og fortalt de gangene jeg har spurt henne om hjelp(altså, ved å bruke sine evner).

Enten så lyver hun til deg, eller så lyver hun til seg selv. Hun kan selvsagt være psykisk syk, og dermed leve i sin egen fantasiverden.

Dette med å nekte å ta imot penger er bare tull. Som sagt, gi pengene til fattige barn i Afrika eller noe slikt. Da kan du faktisk gjøre noe som hjelper noen!

Hun (Astrid Moe) driver med dyretolkning, og kan kommunisere med ditt kjæredyr om det er noe du lurer på(du trenger ikke å ha noe realt problem, men bare ønske om å høre hva din firbeinte venn føler og mener).

Hvilket også er en bløff. Sorry, men slikt er avslørt for lengst. Se litt på Penn&Teller du.

Tar du alle dyretolkere under en kam nå, eller er det Astrid Mo som selv har vært under "lupen" hos Penn & Teller ?

Flere slike bløffmakere har blitt avslørt mange ganger, blant annet av Penn&Teller. Astrid Mo er også en bløffmaker.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Siden jeg har diabetes, så prøvde mamma å sende meg til en healer for å kurere diabetesen. Uansett det funket ikke fordi man kan ikke gjennoplive et dødt organ. Faktisk så ble diabetesen min verre av dette. Så jeg er tvilsom på dette...

6879050[/snapback]

ta en en strømdledning fra en lampe, kutt den i 2 og sett den på bukspyttkjertelen.

en kan sammenligne healing litt med det å sove, bli uthvilt.

Lenke til kommentar
Sorry, men "healing" er en bløff. Det er avslørt utallige ganger.

6880071[/snapback]

da kan du jo bare kutte en strømkontakt og putte den i tinningen din.

siden det er en bløff. gjør det pricks. så kan du overbevise deg. kansje filme det live og gi en link på nettet. overbevise oss om at altet er lik din tankekonstruksjon.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Mine venner har i det siste blitt veldig overtroiske. Det er ting som å "se folk" osv. det dreier seg om. Hun ene har plutselig fått varme hender. Hun har så mye energi i hendene at hun ikke får sove om natten, påstår hun. Jeg prøver å resperktere at de tror på det, men dette kan bli slitsomt i lengden. De snakker veldig mye om det, og det er tydelig et veldig sårbart område, så jeg holder mest mulig kjeft.

Så hva tror folket om slike ting? Tror dere på det? Egne erfaringer? Er dette noe alle er "mottagelige for" om slikt eksisterer? Finner de bare på det? Er det noe som ligger i underbevisstheten?

6846076[/snapback]

Lenke til kommentar

6880071[/snapback]

siden det er en bløff.

Hva slags vås er dette?

Jeg har aldri påstått at det er sunt å gi seg selv støt. Det er det du som står for.

Jeg forholder meg til vitenskap, ikke til "overnaturlig" mystisisme.

Lenke til kommentar

6880071[/snapback]

siden det er en bløff.

Hva slags vås er dette?

Jeg har aldri påstått at det er sunt å gi seg selv støt. Det er det du som står for.

Jeg forholder meg til vitenskap, ikke til "overnaturlig" mystisisme.

6880418[/snapback]

hvis du forholder deg til overnaturlig mystisisme og fornekter all vitenskap, så kan du komme tilbake på diskusjon.no og lage gjennombrudd. så skal vi leke skeptikere. Se om du holder mål.

du har ingen aning om hva healing er eller betyr, og alikevel snør du ned bloggene med uvitenhet.

healing=strøm gi healing=lede strøm

hva healing ikke er=trylle, trylle fram en bukspyttkjertel, gjøre deg smart, gjøre deg morsom.

#Bilde fjernet av Aalton - Alt for stort bilde#

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
du har ingen aning om hva healing er eller betyr, og alikevel snør du ned bloggene med uvitenhet.

hva healing ikke er=trylle, trylle fram en bukspyttkjertel, gjøre deg smart, gjøre deg morsom.

Dette er som Cristoffer Schau sa om Lars Andreas Larsen: «Dette er gal manns ralling»

Heal er ett engelsk ord, og betyr følgende:

1 a : to make sound or whole <heal a wound> b : to restore to health

2 a : to cause (an undesirable condition) to be overcome : MEND <the troubles...had not been forgotten, but they had been healed -- William Power> b : to patch up (a breach or division) <heal a breach between friends>

3 : to restore to original purity or integrity <healed of sin>

Healing i paranormal sammenheng, betyr å gjennopprette helsetillstand ved hjelp av andres tankekraft.

Hvor strømmen din kommer inn i bildet er ytterst uvvist.

Endret av DrPhlux
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke dette, derfor er det noe vitenskapelig som er for avansert for meg. Det kan forklares, men jeg klarer det ikke

Jeg forstår ikke dette, det er derfor spøkelser/vampyrer/tryllekunstnere/magi/Gud som står bak.

Jeg forstår ikke dette, og forsøker derfor ikke å komme på en forklaring basert på spekulasjoner.

6878939[/snapback]

Nummer en og tre blir vel mye det samme?

Lenke til kommentar
Viss den ble værre så funket det vell?  :!:  :D

Nei, beklager, var litt stygg der.... :roll:

6879236[/snapback]

Dust,si noe sånt...

Siden jeg har diabetes, så prøvde mamma å sende meg til en healer for å kurere diabetesen. Uansett det funket ikke fordi man kan ikke gjennoplive et dødt organ. Faktisk så ble diabetesen min verre av dette. Så jeg er tvilsom på dette...

6879050[/snapback]

ta en en strømdledning fra en lampe, kutt den i 2 og sett den på bukspyttkjertelen.

en kan sammenligne healing litt med det å sove, bli uthvilt.

6879933[/snapback]

Jeg tviler på at jeg gidder å gå inn i bukspyttkjertelen. Dessuten har jeg diabetes fra 1997...

:roll::p

Lenke til kommentar

6878939[/snapback]

Nummer en og tre blir vel mye det samme?

6883009[/snapback]

Jeg synes ikke det. Nummer 1 blir å anta at det finnes en logisk, vitenskapelig løsning på fenomenet, og at det ikke finnes noe som er overnaturlig eller som ikke kan forklares av vitenskap. Det blir som universets oppstandelsen; forskere har en mening, men er ikke sikker. De har en teori som er vidt akseptert, men de skjønner langt ifra alle detaljene, og jeg tror ikke noen vil noengang forstå begrunnelsen på denne oppstandelsen av masse.

Person 1 vil derfor si at han ikke vet, men at han tror det finnes en forklaring som kan forklares logisk med vitenskap. Samtidig benekter han at det kan være noe uforklarelig/overnaturlig som står bak.

Person 2 påstår at Gud står bak.

Person 3 velger å ikke bryne seg over slike spørsmål, og heller nyte en kopp kaffe eller te. Han verken bekrefter eller benekter noen av teoriene.

Lenke til kommentar

Dette er som Cristoffer Schau sa om Lars Andreas Larsen: «Dette er gal manns ralling»

Heal er ett engelsk ord, og betyr følgende:

1 a : to make sound or whole <heal a wound> b : to restore to health

2 a : to cause (an undesirable condition) to be overcome : MEND <the troubles...had not been forgotten, but they had been healed -- William Power> b : to patch up (a breach or division) <heal a breach between friends>

3 : to restore to original purity or integrity <healed of sin>

Healing i paranormal sammenheng, betyr å gjennopprette helsetillstand ved hjelp av andres tankekraft.

Hvor strømmen din kommer inn i bildet er ytterst uvvist.

6882250[/snapback]

du som raller så du kan håne og bortforklare. du nekter å lese mellom linjene, du nekter å tenke annet en firkantet så får være.

lede strøm- strøm er energi- tesje må til. healing er lede energi, energi som i strøm. det er ikke energi i form av sukker. men tilnærmet strøm som i elektrisk strøm.

upp and down in hz, veldig enkelt.

hvis du trener f.eks kun benkpress, så neste gang du spiser protein så vet du hvor proteinet går hen.

til og med maten vi spiser blir på en måte omdannet til strøm. kall det ulike typer for strøm.

det er veldig enkelt, drikk din kaffe og fyll opp dine lagre når du trenger det, resten tenker du ikke på.

sesam.gif

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det. Nummer 1 blir å anta at det finnes en logisk, vitenskapelig løsning på fenomenet, og at det ikke finnes noe som er overnaturlig eller som ikke kan forklares av vitenskap. Det blir som universets oppstandelsen; forskere har en mening, men er ikke sikker. De har en teori som er vidt akseptert, men de skjønner langt ifra alle detaljene, og jeg tror ikke noen vil noengang forstå begrunnelsen på denne oppstandelsen av masse.

Person 1 vil derfor si at han ikke vet, men at han tror det finnes en forklaring som kan forklares logisk med vitenskap. Samtidig benekter han at det kan være noe uforklarelig/overnaturlig som står bak.

Person 2 påstår at Gud står bak.

Person 3 velger å ikke bryne seg over slike spørsmål, og heller nyte en kopp kaffe eller te. Han verken bekrefter eller benekter noen av teoriene.

6883191[/snapback]

Okei... Greit nok:P

Tror jeg er nummer en. Selv om jeg ikke akkurat bruker mye av min tid på dette^^

Endret av Young Lust
Lenke til kommentar
du som raller så du kan håne og bortforklare. du nekter å lese mellom linjene, du nekter å tenke annet en firkantet så får være.

lede strøm- strøm er energi- tesje må til. healing er lede energi, energi som i strøm. det er ikke energi i form av sukker. men tilnærmet strøm som i elektrisk strøm.

hvis du trener f.eks kun benkpress, så neste gang du spiser protein så vet du hvor proteinet går hen.

til og med maten vi spiser blir på en måte omdannet til strøm. kall det ulike typer for strøm.

det er veldig enkelt, drikk din kaffe og fyll opp dine lagre når du trenger det, resten tenker du ikke på.

Det eneste jeg ser er en tilsynelatende gal person som kun greier å skrive i stikkordsform.

Hvis healing med tanke-strøm er så enkelt og effektivt. Hvorfor benytter ikke skolemedisinen seg av dette?

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ser er en tilsynelatende gal person som kun greier å skrive i stikkordsform.

Hvis healing med tanke-strøm er så enkelt og effektivt. Hvorfor benytter ikke skolemedisinen seg av dette?

6883610[/snapback]

tankestrøm?

enkelt? effektivt?

du legger ord jeg aldri har sagt, du er som sagt på heksejakt og baserer deg med ryggrad fra et nettverk av skepsishold hvor du presterer å si ; tenke selv. noe du ikke gjør. Du kjører bare annens hets mot en fiksert bestemt tankegang om hva saken handler om.

Du kan prøve å lede statisk elektrisitet på bildøra, så kan du si deg selv, kansje healing fungerer noenlunde slik. Men jeg har alldri oppfattet healing som healing, kun som energi overføring. På samme måte en inneholder mer energi før en slår hendene bort i pc-kabinettet, bildøra. for å kjenne det gnistrer i fingrene.

min oppfatning

de fleste har ikke oppfatning de bare forbinder healing med trylling i lotto stil

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...