Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Forbedringer i monolog?

Anbefalte innlegg

Nokken som ser forbedringer eg kan gjør i denne monologen? Ikke tenk på skrivefeil og tegnsetting det ordner jeg senere. Blir veldig glad visst noen tar seg litt tid til dette. Tema for monologen er Ung i dag

Her skildrar eg kordan dei unge er i dag fra ei gammal dame sin synsvinkel.

Ungdommane no for tida er mykje verre en dei var, det kan eg si med stor sikkerheit. Dei er så utroleg slappe, dei gidder ikkje å gjere lekser eller andre ting som var heilt sjølvsagt at ein skulle gjøre før. Det var ikkje slik at ein bare kunne ikkje ”gidde” nokke forså og ikkje gjer det. Nei - ein skulle gjere det ein fikk bedskjed om sånn var det. Eg blir verkeleg beskymra når eg ser all tagginga på murveggar og undergangstuneller, eg vil sei at dei verkeleg har mangel på disiplin. Dei skulle ha blitt tatt mykje hardare i , ja – det skulle dei virkelig , skikkelig bank skulle dei hatt stundom. Skulen skulle inført det gammle straffesystemet da hadde dei nokk ikkje vert så store om kjeften då nei, då skulle dei fått prøvd seg skikkelig. Paradoksalt nok hjelper mange av dei nesten aldrig til i heimen! Før hjelpte ein til med middag og måtte vaske, og no finnst det dei som ikkje ryddar sitt eige rom eingong. Ja - dei gjer rett og slett som dei vil , og det som til ein kvar tid passar dei best. Når eg går i byen kan folk komme til å le av meg. Å begynne å le av andre sine fysiske eller psykiske skavankar også namn, er jo heilt forferdeleg at ein kan gjere, det skulle vert ulovleg skulle det! Og så lite aktive dei er! Mange av dei sitt foran slike maskiner mesteparten av dagen, og får faktisk lov til det. Det er jo ikkje deira feil, det er foreldrene som ikkje tek ansvar og set grenser dei må forhalde seg til. Det er deira feil at dei unge er så umulege, slappe , storkjefta og valdsame. Det er desse som skal styre landet vårt vidare, og det gjer mer verkeleg beskymra det ja.

Endret av linuxmakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...