x-team Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har et Linksys trådløst nettverks kort som jeg ikke aner hva heter. Har vært plaget med at nettet 'fryser' at pcen mister nettet i 5-10sek, trodde det først var den trådløse senderen men det er det trådløse nettverks kortet og ser at driveren er fra år 2003. Bruker den bærbare pcen nå da nettet fungerer dårlig på den stasjonære pcen.. Eneste infoen jeg får inne på enhets behandling er: Wireless- G PCI Adapter Driverlevrandør: Linksys Driverdato: 17.07.2003 Driverversjon: 3.30.15.0 Dette er all infoen jeg finner, noen som vet hvor jeg kan finne en ny driver til dette kortet? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Mulig du kan klare å finne ut om det er versjon 1.0, 2.0, 4.0, eller 4.1? Eller så kan du prøve driverne du finner HER Se etter WMP54G VX.X og prøv deg fram med de fire driverne, antar det er 1.0 el 2.0 hvis kortet ditt er gammelt Edit: Driveren til V1.0 er den samme du har i fra før Endret 11. september 2006 av exin89 Lenke til kommentar
x-team Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Skal prøve den der og se! Laster ned V4.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå