Gå til innhold

Meningen med slutten på Villmark

Mathiasman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er endel filmer som har sånne triks for å lure deg, gi deg noe å tenke på. Satt og grublet og hadde en ekkel følelse inni meg etter det klippet selv jeg. Er så mange tanker som flommer inn og alt du tenkte om filmen må tenkes på nytt nå som noe så stort\snodig har blit lagt til.

Det trenger ikke å være ett tegn til en oppfølger heller. Godzilla f.eks. på slutten der så klekker jo ett egg (som de trudde var utryddet), enda ikke kommet noen oppfølger.

Lenke til kommentar
Slike slutter betyr ikke at det skal komme en oppfølger, men at muligheten er der.

6847575[/snapback]

Man må ikke slenge på noe slikt for at det skal være mulighet for en oppfølger. Sett mange filmer som virkelig har låst seg inne på slutten og litt senere så kommer det en oppfølger som passer helt naturlig.

Jeg ville tippe dette var lagt inn for at folk skulle sitte igjen med en rar tankefull følelse. Uten den scenen hadde ikke jeg satt den filmen like høyt ettersom mystikken som da blir mangedobblet når de legger til noe slikt. Min mening dog, vi har alle våre egne ører og øyne og skaper våre egne meninger ut av det vi får inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...