Alastor Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Bestillte på torsdag kveld et shuttleoppsett med alt tilbehør fra komplett. Nå i kveld er fremdeles orden min som "åpen". Er dette så lang tid det tar for alle ordre hos komplett nå? Vet det ikke er supertreigt men synes allikevel ting tar litt vel mye tid . Hva er folks erfaringer med hastigheten til komplett? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kommer helt annpå om de har varen fysiskt på lager eller ikke. Ellers burde det ikke ta så veldig lang tid.. Jeg har god erfaring med komplett.no og har aldri tatt lang tid.. For meg har det tatt rundt 3 virkedager, fra den er bestilt til den er sendt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Alle varer var på lager da jeg bestillte, og de står som antatt leveringsdato dagen etter jeg bestillte. Så lagerverdier er ikke noe trøbbel ser det ut til. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 normalt sett tar det ikke så lang tid. Men jeg bruker å regne 2 effektive dager som normalt. Altså, for din del, fredag og mandag kan gå bort. Går det noe lengre enn det bruker jeg å kontakte de for å høre hva som skjer. Er den ikke sendt i morgen bør du etterlyse den. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har ofte bestillt på mandager. Kommer det et knall-ukens-tilbud klarer jeg ikke å holde meg unna... Bruker å komme i posten fra onsdag til fredag avhengig av antall varer. Rekorden er bestilling onsdag, i posten torsdag. Synes det var helt utrolig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jaja, fikk da svar i dag om at jeg ikke får fordi shuttlen ikke var på lager da jeg bestillte. Noe jeg er 100% sikker på at den var - 2 stk. Og de vil (foreløpig) ikke sjekke om det blei bestillt fler den kvelden eller om det faktisk var lagerfeil.. Uff, dette tar tid . Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du kan jo alltids bestille fra psdata.no De kan lese tankene dine gjennom maskinen og varene er på døra di før du har trykket "bestill"... Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du kan jo alltids bestille fra psdata.no De kan lese tankene dine gjennom maskinen og varene er på døra di før du har trykket "bestill"... 6853095[/snapback] hehe! Greit PSdata er rimelig kjappe.. men.. :!: Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Komplett prioriter ikke servicepakker for tiden grunnet mye trafikk, noe jeg har fått erfare en del siste mnd. Mao, vil dere ha pakken deres fort, velg noen form for expresspakke. Alternativt, som allerede nevnt, bestill fra PSData. Om de har muligheter for å lese tankene dine eller ei er usikkert, men de er ihvertfall utrolig raske på pakking+sending. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Komplett har i det siste vært grusomt trege på å sende varer. Psdata pakket routeren min 1,5time etter bestilling, sendt samme dag Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hmm. Jaja, ser ikke ut til at vi får svar på om det var jeg som tok feil - eller om komplett hadde tellefeil. Siste mailen fra de sier at de "ikke har mulighet" til å sjekke lagerhistorikken sin på varer. Og datoen varen kommer på lager igjen er "ubekreftet 13.09" - som er i dag . Lurer på om den kommer i dag jeg . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Og varen er fremdeles "ubekreftet 13.09". (Som var i går ) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Bestilte et hovedkort på mandag, det ble pakket på kvelden, ble sendt tirsdag morgen og ankom postkontoret her i Arendal i dag torsdag formiddag. Forholdsvis greit nok for min del. Edit: tok litt feil av tidene, fixet. Endret 15. september 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
02tom Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er som en sier lenger oppe i tråden her, at at velger du service pakke så blir ikke den prioritert grunnet etter hva jeg vet at komplett har mye pågang. Servicepakka kommer sist etter hva jeg jeg skjønner...Billig frakt..lenger leveringstid. Selv er jeg så heldig å kunne bruke postautomaten/hentebua i Sandefjord dermed får jeg det på dagen hehe Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Selv er jeg så heldig å kunne bruke postautomaten/hentebua i Sandefjord dermed får jeg det på dagen hehe 6866370[/snapback] Litt off-topic men den dingsbomsen der er kjempemorsom. Bestilte en harddisk to dager før jeg skulle avgårde til en kompis. Normal hoderegning tilsier at den hadde ikke rukket å komme frem innen jeg skulle dra, så jeg kjørte ned for å hente den selv. (ca 1,5 - 2t kjøring) Tasta inn PIN og en dør åpna seg. Vips! Der var HD'en min. Jeg hadde mest lyst til å gjøre det en gang til! On-topic så har jeg stort sett fått varer jeg har bestilt fra komplott 3-4 virkedager etter bestilling så sant dem har vært på lager. Varer dem ikke har hatt inne ved bestilling, har tatt opptil to uker å finne frem til postkassa mi. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jaja - oppdatering. Varene kom på lager i går. tirsdag, blei pakket og sendt samme dag, var på stokke kl 4, og i oslo kl 20.00. Fikk de levert på døra i ettermiddag - postens hjem på kvelden fungerte faktisk . Og god skryt til de to i kjøreteamet som leverte, de var begge på min alder men var skikkelige i jobben, slang ikke pakker rundt og lignende, og var blide. Varene er uskadd og alt blei levert . Så nå er jeg godt fornøyd, bare synd det tok litt lengre tid enn man hadde håpa på . Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har ofte bestillt på mandager. Kommer det et knall-ukens-tilbud klarer jeg ikke å holde meg unna... Bruker å komme i posten fra onsdag til fredag avhengig av antall varer. Rekorden er bestilling onsdag, i posten torsdag. Synes det var helt utrolig. 6846558[/snapback] Jeg bestillte en pakke for to uker siden. Ordrebekreftelse fikk jeg 10.49. Sendingsnummer fikk jeg 13.40. 3 timer fra pakking til utsendelse er vel rimelig bra. Gikk ut samme dag. Men det var ekspresspakke. For noen år siden var det regelen ved utsendelse av servicepakker også. Det er vel blitt så store at de ikke klarer det lengere. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå