Gå til innhold

Komplett.no - hvor lang tid fra best. til sendt?

Anbefalte innlegg

Bestillte på torsdag kveld et shuttleoppsett med alt tilbehør fra komplett. Nå i kveld er fremdeles orden min som "åpen". Er dette så lang tid det tar for alle ordre hos komplett nå? Vet det ikke er supertreigt men synes allikevel ting tar litt vel mye tid :).

Hva er folks erfaringer med hastigheten til komplett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, fikk da svar i dag om at jeg ikke får fordi shuttlen ikke var på lager da jeg bestillte.

Noe jeg er 100% sikker på at den var - 2 stk. Og de vil (foreløpig) ikke sjekke om det blei bestillt fler den kvelden eller om det faktisk var lagerfeil..

Uff, dette tar tid :(.

Lenke til kommentar

Komplett prioriter ikke servicepakker for tiden grunnet mye trafikk, noe jeg har fått erfare en del siste mnd.

Mao, vil dere ha pakken deres fort, velg noen form for expresspakke.

Alternativt, som allerede nevnt, bestill fra PSData.

Om de har muligheter for å lese tankene dine eller ei er usikkert, men de er ihvertfall utrolig raske på pakking+sending.

Lenke til kommentar

Hmm. Jaja, ser ikke ut til at vi får svar på om det var jeg som tok feil - eller om komplett hadde tellefeil.

Siste mailen fra de sier at de "ikke har mulighet" til å sjekke lagerhistorikken sin på varer.

Og datoen varen kommer på lager igjen er "ubekreftet 13.09" - som er i dag :p. Lurer på om den kommer i dag jeg :).

Lenke til kommentar

Er som en sier lenger oppe i tråden her, at at velger du service pakke så blir ikke den prioritert grunnet etter hva jeg vet at komplett har mye pågang. Servicepakka kommer sist etter hva jeg jeg skjønner...Billig frakt..lenger leveringstid.

Selv er jeg så heldig å kunne bruke postautomaten/hentebua i Sandefjord dermed får jeg det på dagen hehe :thumbup:

Lenke til kommentar
Selv er jeg så heldig å kunne bruke postautomaten/hentebua i Sandefjord dermed får jeg det på dagen hehe :thumbup:

6866370[/snapback]

Litt off-topic men den dingsbomsen der er kjempemorsom. Bestilte en harddisk to dager før jeg skulle avgårde til en kompis. Normal hoderegning tilsier at den hadde ikke rukket å komme frem innen jeg skulle dra, så jeg kjørte ned for å hente den selv. (ca 1,5 - 2t kjøring) Tasta inn PIN og en dør åpna seg. Vips! Der var HD'en min. Jeg hadde mest lyst til å gjøre det en gang til!

On-topic så har jeg stort sett fått varer jeg har bestilt fra komplott 3-4 virkedager etter bestilling så sant dem har vært på lager. Varer dem ikke har hatt inne ved bestilling, har tatt opptil to uker å finne frem til postkassa mi.

Lenke til kommentar

Jaja - oppdatering. Varene kom på lager i går. tirsdag, blei pakket og sendt samme dag, var på stokke kl 4, og i oslo kl 20.00.

Fikk de levert på døra i ettermiddag - postens hjem på kvelden fungerte faktisk :).

Og god skryt til de to i kjøreteamet som leverte, de var begge på min alder men var skikkelige i jobben, slang ikke pakker rundt og lignende, og var blide.

Varene er uskadd og alt blei levert :p.

Så nå er jeg godt fornøyd, bare synd det tok litt lengre tid enn man hadde håpa på :).

Lenke til kommentar
Har ofte bestillt på mandager. Kommer det et knall-ukens-tilbud klarer jeg ikke å holde meg unna... Bruker å komme i posten fra onsdag til fredag avhengig av antall varer. Rekorden er bestilling onsdag, i posten torsdag. Synes det var helt utrolig.

6846558[/snapback]

Jeg bestillte en pakke for to uker siden. Ordrebekreftelse fikk jeg 10.49. Sendingsnummer fikk jeg 13.40. 3 timer fra pakking til utsendelse er vel rimelig bra. Gikk ut samme dag. Men det var ekspresspakke.

For noen år siden var det regelen ved utsendelse av servicepakker også. Det er vel blitt så store at de ikke klarer det lengere.

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...