stakkarn Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg skal kjøpe en Logitech Rumblepad II hos XD.no, men problemet er at jeg ikke skjønner hvilken betalingsmåte jeg skal velge... Den skal sendes som servicepakke og jeg vil betale oppkrav på posten eller en giro som kommer med pakka. Skal jeg da velge "Kontantbetaling (eFaktura)" eller "Cresco" ? Takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Cresco er kjøp på kreditt: Cresco.no Så det blir nok da Kontantbetaling (e-faktura) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Cresco er kjøp på kreditt: Cresco.noSå det blir nok da Kontantbetaling (e-faktura) 6846279[/snapback] Han vil betale i OPPKRAV - efaktura er så absolutt ikke oppkrav. Med efaktura får du en regning direkte i nettbanken din, som du betaler - og SÅ sender xd.no varene. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ser ikke ut til av xd.no har muligheter for betalingsmåten du ønsker. Prøv mpx.no da de fører mye like varer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ser ikke ut til av xd.no har muligheter for betalingsmåten du ønsker. Prøv mpx.no da de fører mye like varer. 6846343[/snapback] Strengt tatt er det egentlig samme butikk: MPX.no og XD.no samme butikk? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Stemmer det. De har samme lager. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Stemmer det. De har samme lager. 6846371[/snapback] Mer enn det hvis du titter gjennom tråden jeg linka til. Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Takk Bestilte fra MPX jeg da, der har dem andre betalingsmuligheter. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Stemmer det. De har samme lager. 6846371[/snapback] Mer enn det hvis du titter gjennom tråden jeg linka til. 6846381[/snapback] Har jobbet på mpx, så har plukka en del varer for xd, så vet hva det dreier seg om Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Med efaktura får du en regning direkte i nettbanken din, som du betaler - og SÅ sender xd.no varene. 6846331[/snapback] Jeg handler på XD nå, og har valgt efaktura. Men, rett i nettbanken? Har ikke sett noen rubrikk for utfylling av kontonummer, så det kan vel ikke stemme? Mener du på kontonummer, beløp og KID sendt til mailadressen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fylte du ut personnummeret ditt? Fordi Efaktura baserer seg ikke på kontonummer, men personnummer Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fylte du ut personnummeret ditt?Fordi Efaktura baserer seg ikke på kontonummer, men personnummer 7046129[/snapback] Nei, ikke noe felt for det heller. Bare navn, adresse, telefonnummer og epost. Ikke var det mulig å få vite på nettsida heller hva som foregikk når verken ordrebekreftelse eller efaktura dukket opp noe sted. Krøkkete og upresis info. Men da jeg ringte dem til slutt var servicen utmerket: de sendte det manuelt, og siden jeg hadde det travelt fikk jeg lest opp kontonummeret og KID'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå