Gå til innhold

Ny fisk til evaluering


Anbefalte innlegg

Hei gutter og jenter. Nå har jeg sett meg grundig lei det gamle designet jeg har på min hjemmeside. I tillegg er det for smalt for dagens "standarder" i tillegg til at det ikke fungerer med det innholdet jeg har tenkt å ha på siden.

 

Derfor har jeg nå lekt meg igjen i photoshop. Det første som slår meg er at det er veldig mye tekst her. Men det var mer for å illustrere hvordan det kan se ut på det værst tenkelige. Håper jo å få inn noe bilder og slikt. Eller dvs en masse bilder. Er det jeg holder på med. Er det noen kommentarer på denne fisken da? Tar i mot alt. Gjerne gi meg noen idéer på hva jeg kan gjøre bedre.

 

Her er den iallefall:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

hjemmesiden1.gif

 

Med vennlig hilsen:

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. min personlige mening er at siden er helt "grei", men noe mangler liksom.

Klarer dessverre ikke helt og sette fingeren på akkurat hva, men det virket litt tomt/tamt. Den headeren var kanskje også litt anonym?

Var litt lite "stasj" der, ble liksom sende ut som en boks med en banner og litt tekst.

 

Mulig det bare er meg altså. ikke vondt ment, tenkte bare jeg skulle dele hva _jeg_ synes du kanskje burde gjøre noe med

Lenke til kommentar

synes den var ganske stilig egentlig :)

 

det at den virket litt tom for han over er kanskje pågrunn av innholdet i den hvite boksen, men det blir det jo litt forandring på antar jeg :) litt bilder og slikt der så blir det sikkert bra.

 

litt myre rødt øverst kanskje. burde muligens være like mye rundt hele? bare en tanke.. men en annen tanke er at den siden der vil vel bli ganske fast i bredden. så kanskje sentrere den eller noe? for blir vel vanskelig å lage flytende design med sånt bilde øverst :)

 

men generelt ganske pent synest jeg :) stilig bilde øverst, og stilig tre nederst. likte rødfargene :)

Lenke til kommentar

Takker for svar hittil. Vet at det ser "tomt" ut. Noe jeg forsøkte å si i første posten min. Men håper at innholdet på siden vil få mer liv i den. :blush: Ellers så takker jeg får tilbakemeldingene hittil.

 

Edit: Ja den skal bli midstilt i webbrowseren. Nå er den bare et bilde :)

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Det er et mellomrom mellom header/meny og resten av siden... fylt med hvitt

6852623[/snapback]

 

Ja dette lurer jeg på også ?

 

En ting jeg ville forandret på er valg av font - både i header, meny og innhold.

Kanskje også freshe opp med litt andre farger på meny/overskrifter hadde gjort seg.

 

En ting jeg likte veldig godt var de to tre'a i footer. Det så kult ut :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...