Kim T Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei gutter og jenter. Nå har jeg sett meg grundig lei det gamle designet jeg har på min hjemmeside. I tillegg er det for smalt for dagens "standarder" i tillegg til at det ikke fungerer med det innholdet jeg har tenkt å ha på siden. Derfor har jeg nå lekt meg igjen i photoshop. Det første som slår meg er at det er veldig mye tekst her. Men det var mer for å illustrere hvordan det kan se ut på det værst tenkelige. Håper jo å få inn noe bilder og slikt. Eller dvs en masse bilder. Er det jeg holder på med. Er det noen kommentarer på denne fisken da? Tar i mot alt. Gjerne gi meg noen idéer på hva jeg kan gjøre bedre. Her er den iallefall: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Med vennlig hilsen: Kim Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei. min personlige mening er at siden er helt "grei", men noe mangler liksom. Klarer dessverre ikke helt og sette fingeren på akkurat hva, men det virket litt tomt/tamt. Den headeren var kanskje også litt anonym? Var litt lite "stasj" der, ble liksom sende ut som en boks med en banner og litt tekst. Mulig det bare er meg altså. ikke vondt ment, tenkte bare jeg skulle dele hva _jeg_ synes du kanskje burde gjøre noe med Lenke til kommentar
Svish Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 synes den var ganske stilig egentlig det at den virket litt tom for han over er kanskje pågrunn av innholdet i den hvite boksen, men det blir det jo litt forandring på antar jeg litt bilder og slikt der så blir det sikkert bra. litt myre rødt øverst kanskje. burde muligens være like mye rundt hele? bare en tanke.. men en annen tanke er at den siden der vil vel bli ganske fast i bredden. så kanskje sentrere den eller noe? for blir vel vanskelig å lage flytende design med sånt bilde øverst men generelt ganske pent synest jeg stilig bilde øverst, og stilig tre nederst. likte rødfargene Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Bedre enn den gamle siden din, men jeg likte ikke fargevalget. Passet ikke helt og var ikke så pene. Prøv heller å få ett tema av farger og ikke bare tilfeldige som jeg føler du nesten har brukt her. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Takker for svar hittil. Vet at det ser "tomt" ut. Noe jeg forsøkte å si i første posten min. Men håper at innholdet på siden vil få mer liv i den. Ellers så takker jeg får tilbakemeldingene hittil. Edit: Ja den skal bli midstilt i webbrowseren. Nå er den bare et bilde Endret 12. september 2006 av kimthoma Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Likte ikke helt fargevalget ditt. Bakgrunnsfargen var for rød i forhold til den litt dystre rødfargen i headeren. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Den ser litt oppstykka ut - prøv å få litt samanheng i den grafiske utforminga. Slik det er no ser det ut som ting berre har blitt tilfeldig lagt oppå kvarandre. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Det ble litt forandringer på fargene og nå har jeg byttet ut det gamle med det nye designet. Er ganske fornøyd med det jeg har fått til. Litt små tweeking igjen. På linker og noe justering av tekst/font. Men må ha litt å holde på med fremover også da. www.kimthomassen.com Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det er et mellomrom mellom header/meny og resten av siden... fylt med hvitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det er et mellomrom mellom header/meny og resten av siden... fylt med hvitt 6852623[/snapback] Ja dette lurer jeg på også ? En ting jeg ville forandret på er valg av font - både i header, meny og innhold. Kanskje også freshe opp med litt andre farger på meny/overskrifter hadde gjort seg. En ting jeg likte veldig godt var de to tre'a i footer. Det så kult ut Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Teksten i headern var fæl. Menyen blir usynlig nesten på hoover. Hvordor har du ikke hele ramma der teksten er hvit? Hvorfor rødbrun på utsiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå