chr1st3r Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei, Er på utkikk etter bærbar pc, men vet ikke helt hva jeg skal velge... Denne maskinen skal for det første brukes på skole, og hjemme. Trenger en pc som må klare tunge programmer o.l, siden denne skal brukes på skole. Så blir det jo ofte litt spilling på fritiden. Disse tingene legger jeg vekt på: Dobbelkjerne prosessor minst 1024mb ram eget skjermkort batterilevetid vekt varme/støy Pcen må helst være billigst mulig, men kan strekke meg opp til 7-9k. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det var ikke så rent lite du ba om, med tanke på at du vil ha alt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei! Er denne for dyr? Asus A6T 9098 kr for utgaven som er god. Jeg er usikker på batteritiden. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvis ikke den veier for mye da? Jeg regner 2.8 kilo som en ganske vanlig tyngde på laptop. En lett en er 2 og neddover, IMO Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Takk for svar. Men har begynt å se litt på dell, kunne en Inspiron 6400 vært noe for meg? har sett test, og bare satt på et bedre gfxkort så kunne det jo vært noe...? Lenke til kommentar
tnex Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Takk for svar. Men har begynt å se litt på dell, kunne en Inspiron 6400 vært noe for meg? har sett test, og bare satt på et bedre gfxkort så kunne det jo vært noe...? 6884079[/snapback] Kunne den sikekrt. vetikke hva du syns da, men hviss du liker den så skjøp den Endret 18. september 2006 av tnex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå