AlfSimen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) hmm.. hmm.... noen i oslo området som har vært i en ica maxi butikk å sett at tilbudet gjelder i oslo å? 6849805[/snapback] Tilbudet skal vist være fra fredag og til lørdag, altså vil du ikke kunne titte innom og "se" nå. Ring heller til butikken... Endret 12. september 2006 av AlfSimen Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Man lever i nuet, og kjøper en 360 Premium til 2499,- på ICA Maxi på fredag/lørdag. 6845575[/snapback] Hvor har du dette fra, og gjelder det isåfall alle ICA Maxi butikker? 6847336[/snapback] Sandnes,MOA(Ålesund),Åsane og Haugesund er dei plassane dei har dette tilbodet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 For 2500kr så kan det jo vurderas for min del og, men eg vil ha den i ein meir støyfri utgave. Ryker garantien om eg skifter vifte? 6848765[/snapback] Det er ikkje viftene som bråker på konsollen,men dvd-drevet siden spillene som regel spinner på fullhastighet konstant ved bruk. Og ja,om du åpner boksen din ryker også garantien. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nei, bror min sin Xbox bråker som ein støvsuger uansett om drivverket snurrer eller ikkje. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nei, bror min sin Xbox bråker som ein støvsuger uansett om drivverket snurrer eller ikkje. 6849987[/snapback] Merkelig... Det lager ikke en eneste lyd her hvis jeg spiller demoer, ser på dvd osv... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nei, bror min sin Xbox bråker som ein støvsuger uansett om drivverket snurrer eller ikkje. 6849987[/snapback] Da er han nok ein av de uheldige som har fått både i pose og sekk, i negativ forstand altså Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har ikke prøvd xbox 360 selv, men vurderer å kjøpe nå. Ble bare litt forundret over dette som nevnes angående støy. Hadde en tidlig versjon av PS2 og den støyet sånn at den ble bare irriterende. Var omtrent som å sitte med konstant tinnitus. (La forresten merke til at den nye versjonen PS2 var betydelig mindre støyende). Noen som kan fortelle meg om xbox 360 støyer like mye som fex en PS2? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Den støyer ihvertfall meir en PS2 Slim,som er bortimot totalt blottet for støy. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Har ikke prøvd xbox 360 selv, men vurderer å kjøpe nå. Ble bare litt forundret over dette som nevnes angående støy. Hadde en tidlig versjon av PS2 og den støyet sånn at den ble bare irriterende. Var omtrent som å sitte med konstant tinnitus. (La forresten merke til at den nye versjonen PS2 var betydelig mindre støyende). Noen som kan fortelle meg om xbox 360 støyer like mye som fex en PS2? 6850033[/snapback] Min støyer mer når du spiller xbox 360-spill, kanskje litt mindre ellers (ved nedlasting, spilling av demoer, filmer ol). Det er forskjell fra 360 til 360, så hvis du er generelt var for støy så hadde jeg gått i butikken og prøvd den du skal kjøpe hvis jeg var deg. Endret 12. september 2006 av arnegn Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ja, 360 støyer nok like mye som de eldre PS2 utgavene. Men jeg syntest ikke det er så mye mer den bråker, og jeg syntest bråket er mindre itrriterende. Mala: Skulle gjerne hatt en støyfri 360 og Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Litt artig er det jo når man har flashet firmware i DVD-drevet så er det bortimot støyfritt. Eg har ikkje gjort dette altså,men det siest så Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Min lager nesten ikkje en lyd når eg ser film, spiller Demoer, laster ned eller slike ting. Når eg spiller Xbox 360 spill så setter den opp Bråket, men ikkje noe som plager meg Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Min lager nesten ikkje en lyd når eg ser film, spiller Demoer, laster ned eller slike ting. Når eg spiller Xbox 360 spill så setter den opp Bråket, men ikkje noe som plager meg 6850134[/snapback] samme her.. Men for det meste bruker jeg headset når jeg spiller, hvis jeg ikke spiller på stua da, og da skrur jeg som regel lyden opp ganske høyt... Lenke til kommentar
Beop Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå koster vel premium utgaven 2990,- eller noe sånt på Elkjøp o.l. De har iallefall plenty maskiner. Litt greiere å forholde seg til ved event. feil på maskin også vil jeg tro... 6847722[/snapback] Man forholder seg direkte til microsoft ved eventuell feil. Er akkurat det samme om man har kjøpt maskinen på elkjøp som på ica. Ved feil skal man ringe gratis til microsoft, og så sender dem en kar på døra for å hente maskinen (og så har man maskinen i retur etter ca 2-3uker). Hvis man absolutt må stå på sitt og få butikken til å "fikse" den for deg, så må butikken selv ringe til microsoft og gå gjennom en mye lenger mølle av pjatt, og du må derfor vente 1 uke ekstra. Så regel nr 1: gjør det selv Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg kjøpte hos Expert for 3 uker siden.. Etter 1 uke, returnerte jeg den til Expert, og fikk en ny. Pga. at den hang seg under spilling.. Jeg sendte på forhånd mail til Xbox.com supporten og hørte hva jeg skulle gjøre, og de sa at siden jeg nettopp hadde kjøpt den, trengte jeg ikke styre med Microsoft og slikt. Bare leverte til der jeg kjøpte den, og fikk ny, og gikk ut døra Snakket riktignok med avdelingsleder først, men som sagt. Det gikk fint. Janse.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Expert på Skarnes (av alle steder) solgte Core til 998,- og premium til 1998,- i dag! Bror min fikk tak i en før de alle ble revet bort! Trur de hadde 10stk av hver utgave Endret 28. september 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Expert på Skarnes (av alle steder) solgte Core til 998,- og premium til 1998,- i dag! Bror min fikk tak i en før de alle ble revet bort! Trur de hadde 10stk av hver utgave 6961009[/snapback] Det der var jo hysterisk billig Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er jo helt sprøtt billig. Wii og ps3 får det ikke lett i julehandelen..... Ehh, wii. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Expert på Skarnes (av alle steder) solgte Core til 998,- og premium til 1998,- i dag! Bror min fikk tak i en før de alle ble revet bort! Trur de hadde 10stk av hver utgave 6961009[/snapback] aldri noe slike tilbud i oslo nei Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ble til at trådstarter kjøpe seg en X360 Premium? Eller ble det til at han ventet? Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå