Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WLAN trøbbel - Mister internett

Anbefalte innlegg

Kjører du bittorrent når dette skjer, kan det være router som får trøbbel med å håndtere trafikken.

Ellers må du helst prøve et annet routermodem for å utelukke feilkilder.

6897205[/snapback]

Jeg har stort sett det samme problemet som blir nevnt i tråden her, hopper ut av nettverket, så kommer jeg ikke inn igjen med mindre jeg tar inn og ut usbdingsen. Fikk faktisk internett i dag, så har ikke fått sjekka ut så mye enda, men så vidt jeg kan se er det stort sett bare når jeg kjører noe torrent at det hopper ut. Er det noe jeg kan gjøre hvis det er slik som du sier? =/ Har en Dlink DI524.

6904224[/snapback]

Du må gå inn i bittorrentprogrammet og redusere antall connects (globally) til f.eks 50

Det lønner seg også å begrense upload til f.eks 60% av max.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjører du bittorrent når dette skjer, kan det være router som får trøbbel med å håndtere trafikken.

Ellers må du helst prøve et annet routermodem for å utelukke feilkilder.

6897205[/snapback]

Jeg har stort sett det samme problemet som blir nevnt i tråden her, hopper ut av nettverket, så kommer jeg ikke inn igjen med mindre jeg tar inn og ut usbdingsen. Fikk faktisk internett i dag, så har ikke fått sjekka ut så mye enda, men så vidt jeg kan se er det stort sett bare når jeg kjører noe torrent at det hopper ut. Er det noe jeg kan gjøre hvis det er slik som du sier? =/ Har en Dlink DI524.

6904224[/snapback]

Du må gå inn i bittorrentprogrammet og redusere antall connects (globally) til f.eks 50

Det lønner seg også å begrense upload til f.eks 60% av max.

6904304[/snapback]

Ok, skal hvertfall prøve å redusere connects.

Lenke til kommentar

Gjorde som la7dfa-com sa, men det fortsetter å hoppe ut! Er nyeste driver og alt mulig. Men noe jeg la merke til sist gang jeg koblet til og fra var at det kom sånn "Denne enheten kan forbedre ytelsen hvis du kobler den til en USB2 port" eller hva det står.. Har det noe å si? Nå står den greia i en USBhub, burde jeg koble den rett i maskinen?

Lenke til kommentar
Det kan være verd et forsøk å redusere en gang til (25?).

Et annet problem som kan oppstå er at Wireless Zero Config tjenesten stopper eller disconnecter trådløsforbindelsen.

http://www.ezlan.net/wzc.html

6909357[/snapback]

Kan jo prøve det.. Bruker bare den greia som er i Windows, siden den greia du nevner suger så jævlig at det er helt skummelt.. Den gjorde hvertfall det på det gamle nettverket og sånt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...