Supernaut_ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei, jeg skulle gjerne ha brukt angreretten min hos netshop. Det som er problemet er at jeg ikke får opp no skjema fra siden de's. Noen andre som får det opp? Og lurer også på om alle bedrifter har den samme malen for slikt skjema. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Angrerettsskjema er standard og er laget av Barne- og Familiedepartementet. Du finner dette på deres hjemmesider hvis ikke du finer det hos netshop. Ellers er det vanlig at dette sendes ut til deg per mail sammen med ordrebekreftelsen Hvis du verken har fått dette i pakken eller per mail så har du mye lenger tid til å benytte deg av angreretten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Sjekk eposten din - jeg tror netshop.no sender det ut på epost! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Takk, hadde sletta mailen. Fant den igjen i søppel dunken, lå skjema som vedlegg. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Uansett ikke noe du bør frykte - så lenge du gir beskjed om at du vil benytte angreretten innen tiden (om du ikke finner skjemaet) skal være godt nok. Du må jo ha returnummer alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå