Gå til innhold

Kommer samsung D900 til Norge?

Richard_87

Anbefalte innlegg

Hei,

topic sier vel det meste, men kommer D900 til Norge? Jeg har nemlig lyst til å bestille den fra pixmania, men der er det ikke norsk ordbok osv med. Det som er er at hvis den kommer til Norge senere, kan jeg jo alltid flashe den for å få norsk ordliste og menyer når den firmwaren kommer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke bestill fra pixmania. jeg skulle bare ha en mp3 spiller og et webcam og det tok nesten to uker. mye tull med dhl. dårlig kundeservice hos pixmania. på pakkesporingen skrev de at de hadde forsøkt å levere pakken flere ganger, men det er umulig da det har vært folk tilstede til alle tidene de påstår å ha forøkt å levere pakken. fikk den til slutt etter å skjelle dem ut på telefon.

se selv her (LINK)

Lenke til kommentar
ikke bestill fra pixmania. jeg skulle bare ha en mp3 spiller og et webcam og det tok nesten to uker. mye tull med dhl. dårlig kundeservice hos pixmania. på pakkesporingen skrev de at de hadde forsøkt å levere pakken flere ganger, men det er umulig da det har vært folk tilstede til alle tidene de påstår å ha forøkt å levere pakken. fikk den til slutt etter å skjelle dem ut på telefon.

se selv her (LINK)

6870391[/snapback]

Jeg har bare gode erfaringer med pixmania og DHL.

Men så har jeg kun bestillt varer til mitt hjem i Spania.

Pleier å ta 24 timer fra varen blir sendt til den kommer på døra. Bestille LCD-HDTV også derfra ;)

Lenke til kommentar

se selv her (LINK)

6870391[/snapback]

Jeg har bare gode erfaringer med pixmania og DHL.

Men så har jeg kun bestillt varer til mitt hjem i Spania.

Pleier å ta 24 timer fra varen blir sendt til den kommer på døra. Bestille LCD-HDTV også derfra ;)

6874331[/snapback]

Men det blir jo en helt annen ting da du bor i Spania. Sjekk erfaringene i webshopguiden. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...