Gå til innhold

Hjelp! Hvorfor funker ikke maskinen??

KiD

Anbefalte innlegg

Har et aldri så lite problem. Har nylig kjøpt nye deler og bygget opp maskinen selv. Har en del problemer når jeg starter maskinen. Da jeg startet den første gang kom jeg meg inn i bios og alt såg ut til å være greit. Eneste endring jeg gjorde var at jeg stilte cpu-en opp til det den skulle være. Startet maskina på nytt og alt funket. Det som skjedde i dag da jeg startet var at det ikke kom opp noe bilde på skjermen + at cpu vifta går veldig sakte og plutselig stopper den helt opp!!?? Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Noen som kan hjelpe?

Har: AsusA7V333, AMD XP 1800+, Super SIlent Pro TC (CPU kjøler), Point Of View GF4 TI4200 128MB, Original 256MB DDR 2700, Levicom 350W strøm, WD 80 GB, Lite On brenner, LG99G 19".

Håper på hjelp!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta en kikk i hovedkort boka om det står noe troubleshooting eller noe......

om det ikke står eller du ikke får hva du trenger her i forum så send en mail eller ring til dem du kjøpte maskinen hos. :smile:

Foresten....den Lite on brenneren din....er det 40x brenneren deres som kom for ikke lenge siden....

vel om det er den så er den DR*TBRA :smile: jeg har den også....den danket ut Plextor sin 40x brenner i en test og plextor sin kostet 1400kr mer....iallefall her jeg bor :smile: uansett den er bra :smile:

Lenke til kommentar

Du sier viften din går sakte rundt? Har du mulighet til å sjekke om denne gjør det på andre hovedkort også? Evt koble den rett til PSU?

Dersom den går sakte rundt selv på andre HK og PSU, ville jeg foreslå at du kjøpte ny CPU kjøler og sendte CPU tilbake til levereandøren du har handlet hos. Sansynlig vil du få en ny CPU på garantien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...