Equerm Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hei, jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut navnet på et gammel straegispill som jeg spilte for mange år siden. Det var på en K-CD (Komputer for alle) og man skulle bygge små byer rundt om på øyer for så å lage båter som man brukte til å krige mot monster blandt annet cycloper. Hovedressursene i spillet var fisk, gull og hvaler. Det er et gammelt spill tror det var en 5-6 år siden jeg spillte det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Settlers? Populous? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Øhm, Zeus: Atlantis? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Age of Mythology? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Er ingen av de listede nei Tror kanskje jeg skal sende en mail til komputer for alle å spør om de kan sende meg et register eller noe slikt Lenke til kommentar
covenent Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Vet hvilket du mener, er en kompiss som har det. Prøvde det også på k-cdn. Var gammle greske skip man skulle kommandere. Husker det spillet var konge Brukte å spille det ganske ofte for et par år siden, men så ble det liksom bare glemt. Er nok eldre en de spilla som er listet opp og det er kunn skip og byggninger som kan bygges. Edit: Fikset litt på. Endret 11. september 2006 av covenent Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Nei det er ikke age of empires heller Dette var hovedsakelig båter, var veldig lite bakkestyrker.. egentlig husker jeg ikke om det var i det hele tatt Lenke til kommentar
covenent Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fant det ut Spillet heter Ancient conquest: quest for the golden fleece. Fant det hos Eirik, tror jeg tar det med meg hjem og tester det litt . Vekker opp gammle minner. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Ah!! Tusen takk, skal skaffe det ASAP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå