mrmattis Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Hei Jeg har et trådløst nettverk bestående av D-link trådløst nettverkskort og D-link router. Vanligvis så fungerer dette greit, og hastigheten viser 22mbs og signalstyrken veldig bra. Har nå i dag merket at flere ganger så har hastigheten falt drastisk. Internett går veldig tregt, og nettverket viser en hastighet på 1-2mbs. Når jeg deaktiverer og aktiverer det trådløse nettverket, så øker hastigheten til det normale. Kan dette ha noe sammenheng med Skype? Jeg kjøpte en Skype telefon (Cyperphone-W) i dag. Har innstallert nyeste programvare for telefonen, samt oppdatert Skype. Jeg har ikke erfaring med Skype fra før, så jeg vet ikke om det kan ha noen sammenheng med nevnte problem? mrmattis Edit: Det ser ut som om hastigheten øker til det normale, når jeg avslutter Skype. Så snart jeg "gjør noe i Skype", f.eks trykker en link, så faller hastigheten. Hvorfor? Endret 11. september 2006 av mrmattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå