Grønning Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Mottiman, kunne du hatt bare Erlend? Ikke Erlend Grønning? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg låner tråden din litt jeg Flippy92. Noen som hadde giddet å lage en header til meg, en det står insaine.net på og noen sykler på slik som den Mottiman har postet over? Den skal være enkel og grei. Str kan være noe slikt som Flippy92 skal ha den. Mvh Erling 6993461[/snapback] Er dette en oppgave du Mottiman kunne tatt på deg? Mvh Erling 6993706[/snapback] Joda.. Siden eg først e så godt igang.. Hehe.. Farger? Si litt mer om temaet? E d sykling uten motor liksom? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Mottiman, kunne du hatt bare Erlend? Ikke Erlend Grønning? 6993729[/snapback] Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Kunne du tatt Erlend litt lenger ned, og litt større, syntes ikke det passet å ha det der som det er? EDIT: Kan du sende meg psd. filen på pm? Jeg vil bare se hvordan det er. Så kunne jeg gjort enkle forandringer senere. Endret 3. oktober 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Kunne du tatt Erlend litt lenger ned, og litt større, syntes ikke det passet å ha det der som det er? EDIT: Kan du sende meg psd. filen på pm? Jeg vil bare se hvordan det er. Så kunne jeg gjort enkle forandringer senere. 6993787[/snapback] Noe sånn da.. Så teit ut hvis eg bare flyttet det rett ned På pm? Endret 3. oktober 2006 av Mottiman Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg låner tråden din litt jeg Flippy92. Noen som hadde giddet å lage en header til meg, en det står insaine.net på og noen sykler på slik som den Mottiman har postet over? Den skal være enkel og grei. Str kan være noe slikt som Flippy92 skal ha den. Mvh Erling 6993461[/snapback] Er dette en oppgave du Mottiman kunne tatt på deg? Mvh Erling 6993706[/snapback] Joda.. Siden eg først e så godt igang.. Hehe.. Farger? Si litt mer om temaet? E d sykling uten motor liksom? 6993731[/snapback] Det er sykkler med motor. Farger? aner ikke, lag noe du så tar vi det etterpå. Mvh Erling Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, privat melding her på forumet, under avataren et sted, står det PM! Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, privat melding her på forumet, under avataren et sted, står det PM! 6993876[/snapback] Får d ikke til.... Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Send det på msn til meg, [email protected] Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lagde en kjapp en til deg og Ekwathne: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk Mottiman! den var midt i blinken. Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå