Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker ikke hvor jeg så de..

 

her

en til salgs her..

 

brahjelp.no

Katteluken som leser din katts microchip.

Endelig er den her - katteluken som kun slipper inn dine katter. Luken har leser for microchip og slipper ikke inn uønskede dyr. Programmeres for inntil 12 katter. Send bestillling på mail, eller ring 47260281 eller 92861796. Kan eventuelt bringes til kunder i Oslo-området. Pris kr. 1.850,- + oppkravsomk. kr. 198,-.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
ikke så ille pris det da :)

 

Hvor får man med chip-leser?

 

Vi har halsbånd som utløses ved rykk. Ergo kan man ikke få det rundt magen eller noe.

 

Tror det var en dyrebutikk som hadde chip(sånn under huden?), men på qxl.no tror jeg det var flere billige med magnet til 400-600kr. Tror chip er ganske mye bedre siden ikke andre folk kan ta det av sånn som halbåndt med magnet leser, slik som du fortalte om på en side tror jeg.

 

Jeg husker ikke hvor jeg så de..

 

her

en til salgs her..

 

brahjelp.no

Katteluken som leser din katts microchip.

Endelig er den her - katteluken som kun slipper inn dine katter. Luken har leser for microchip og slipper ikke inn uønskede dyr. Programmeres for inntil 12 katter. Send bestillling på mail, eller ring 47260281 eller 92861796. Kan eventuelt bringes til kunder i Oslo-området. Pris kr. 1.850,- + oppkravsomk. kr. 198,-.

 

Tror det var en sånn jeg så på alna, den dyrebutikken der som er ved siden av clas ohlson

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Vi har katteluke med magnetlås. Det er bortkastet siden katten vår mister halsbåndet sitt ganske ofte. Da er jo magneten borte, og hun kommer seg ikke inn. Hver magnet koster også 149kr, og det blir ganske så dyrt i lengden. I tillegg så er det jo samme magnet til alle luker, så hvis nabokatten har samme magnet så spiller det jo ingen rolle om man har magnetlås. Vi har tapet over låsen, så nå er det åpent for alle. Har hatt besøk av andre katter flere ganger..

Lenke til kommentar
Flytter fra denne leiligheten med stor sannsynlighet til sommeren. Da blir det uten tvil kattepus. Kan ha katt her å, men da må vi ha den inne. Er så vandt med at katter skal få være ute og snuse at det føles så slemt å tvinge den til å være inne hele dagen. Vil en katt trives i en leilighet på 60 kvm?

 

For din egen del ville jeg i såfall anskaffet meg to så de kan aktivisere hverandre litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...