The~Raven Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan tenke meg at den katteluka med micro-chip leser er ganske dyr. så en katte luke med det tror jeg, kosta vel 1,8k hvis jeg ikke husker feil eller så var det magnet leser. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 ikke så ille pris det da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva må man ut med for en skikkelig bengalkatt? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 En jeg kjenner betalte 14.000 for sin bengal. Det var riktignok en sinnsykt vakker katt som han skulle bruke på utstilling og avl. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 ikke så ille pris det da Hvor får man med chip-leser? Vi har halsbånd som utløses ved rykk. Ergo kan man ikke få det rundt magen eller noe. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Jeg husker ikke hvor jeg så de.. her en til salgs her.. brahjelp.no Katteluken som leser din katts microchip. Endelig er den her - katteluken som kun slipper inn dine katter. Luken har leser for microchip og slipper ikke inn uønskede dyr. Programmeres for inntil 12 katter. Send bestillling på mail, eller ring 47260281 eller 92861796. Kan eventuelt bringes til kunder i Oslo-området. Pris kr. 1.850,- + oppkravsomk. kr. 198,-. Endret 19. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 tror når det passerer 8k for bengal så skal den være bra avl, hvis under kan det være mye sykdom og slikt. Har lest noe sånt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Helt kurant det, hadde fryktet en langt høyere priskurve for å si det slik.. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) ikke så ille pris det da Hvor får man med chip-leser? Vi har halsbånd som utløses ved rykk. Ergo kan man ikke få det rundt magen eller noe. Tror det var en dyrebutikk som hadde chip(sånn under huden?), men på qxl.no tror jeg det var flere billige med magnet til 400-600kr. Tror chip er ganske mye bedre siden ikke andre folk kan ta det av sånn som halbåndt med magnet leser, slik som du fortalte om på en side tror jeg. Jeg husker ikke hvor jeg så de.. her en til salgs her.. brahjelp.no Katteluken som leser din katts microchip. Endelig er den her - katteluken som kun slipper inn dine katter. Luken har leser for microchip og slipper ikke inn uønskede dyr. Programmeres for inntil 12 katter. Send bestillling på mail, eller ring 47260281 eller 92861796. Kan eventuelt bringes til kunder i Oslo-området. Pris kr. 1.850,- + oppkravsomk. kr. 198,-. Tror det var en sånn jeg så på alna, den dyrebutikken der som er ved siden av clas ohlson Endret 19. oktober 2008 av darkness| Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vi har katteluke med magnetlås. Det er bortkastet siden katten vår mister halsbåndet sitt ganske ofte. Da er jo magneten borte, og hun kommer seg ikke inn. Hver magnet koster også 149kr, og det blir ganske så dyrt i lengden. I tillegg så er det jo samme magnet til alle luker, så hvis nabokatten har samme magnet så spiller det jo ingen rolle om man har magnetlås. Vi har tapet over låsen, så nå er det åpent for alle. Har hatt besøk av andre katter flere ganger.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Vi har "bestilt" en katt (bengal) og vi skal dra og hilse på den for første gang om ikke så lenge. Så har jeg lest noen steder at det kan være smart og ha med en ting fra hjemmet som den kan ha imens. Er det smart? Og i såfall, hva burde jeg ta med? Takker Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mange tar med et lite teppe andre tshirt eller en genser. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Eivicious: poste et bilde av bengalkatten etterhvert? Endret 21. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Takker Zaroos: Her er et bilde av han, gleder meg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nusselig Jeg hadde såå lyst på Bengal i fjor, men så ble katten min gravid og vi fikk nok Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Flytter fra denne leiligheten med stor sannsynlighet til sommeren. Da blir det uten tvil kattepus. Kan ha katt her å, men da må vi ha den inne. Er så vandt med at katter skal få være ute og snuse at det føles så slemt å tvinge den til å være inne hele dagen. Vil en katt trives i en leilighet på 60 kvm? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 For en nydelig katt Eivicious, nesten en liten leopard i stua det der. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vil en katt trives i en leilighet på 60 kvm? Ja, så lenge du legger til rette for det Med nok aktivisering, ting å klatre på osv Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Leiligheta vår er sånn ca den størrelsen og vi har flere. kattene våre er ute da.. Og sover kun på puffen, på spisebordet(!) eller i senga når de er inne. De hadde nok fint greid seg med et lite soverom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Flytter fra denne leiligheten med stor sannsynlighet til sommeren. Da blir det uten tvil kattepus. Kan ha katt her å, men da må vi ha den inne. Er så vandt med at katter skal få være ute og snuse at det føles så slemt å tvinge den til å være inne hele dagen. Vil en katt trives i en leilighet på 60 kvm? For din egen del ville jeg i såfall anskaffet meg to så de kan aktivisere hverandre litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå