mushi Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Feite Silvia chiller på trampolina. Utrolig flott mønster Zeta har fått! Er så fornøyd med gemytt og utseende hennes Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Den er så nydelig den kattungen din Mushi Lenke til kommentar
Shanara Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 mange fine puser det var her da Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Mjæw Alle ønsker at de var en katt. Endret 16. september 2008 av Gomsy Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 I morgen drar den ene katten min. BUUUHU !!! (bildet er tatt i April). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Skulle de ikke gies bort sammen? Er grusomt å gi fra seg kattene sine Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har vært annonse på de i over ei uke nå. Dama som ringte i dag hadde katt(er?) fra før, og ville dessverre bare ha ei. Det var plana ja... Men men.. Hun får et godt hjem. Voksen dame, bor på gård, småunger(selv om katta ikke er så glad i det.men det er jo en tilvenningssak), og andre katter i området. Hun skal også steriliseres når hun har blitt husvarm. Hadde snakket med dyrelegen i dag. Det er et tegn på at det ei ansvarsbevist dame hvertfall Vi skal ta ferga over til Averøya med henne(sier deg kanskje ingenting, Mushi.hehe). Dama bor en time unna ferga. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Likte kombinasjonen! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så søtt:D En ubuntu katt.. Eller ubuntus som jeg kaller det :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kirby dro i dag. Fikk sms fra de i kveld. Hun hadde roa seg. Lå på fanget til barna å kosa seg. Savner henne allerede <3 Søskenkjærlighet! Hylis. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kirby støvsuger? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Søren og, jeg har lyst på hylis. Kul katt ! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Kirby støvsuger? *kløsegihodet* Hun er oppkalt etter en tykk rosa nintendofigur. hvorfor jeg vet ikke. hehe. Søren og, jeg har lyst på hylis. Kul katt ! HAH!! Det var ei dame som ringte på kattene når de var små. Hun villa ha Hylis.. men niks, han var ikke til salgs. "jeg gir tusen kroner for han!" Nope. "To? TRE?? " Flere som spurte om han var til salgs. Han er verdt mye penger denne bakgårdsmiksen Endret 19. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så den søteste katten jeg har sett i hele mitt liv i går, den var grå med en hvit prikk på bryse! Søteste kattungen jeg har sett Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har et problem med en av kattene mine.. Vi har to kastrerte hannkatter som er inne stort sett hele tiden. Når vi av og til reiser bort i helgene så tar vi dem med, slik at de får lufte seg når vi er på besøk hos foreldrene mine eller samboerens. Problemet her, er at den eldste katten har plutselig blitt så redd for å være i bur. Det gikk fint fra han var kattunge og frem til ca 18mnd, men nå er det tydeligvis full veto mot å være i bur. Han blir så redd med en gang han blir putta inn i buret at han tisser. Utenom tissinga i buret så går han aldri på do annen plass enn i kassa si, han kan holde seg i mange timer. Noen som har tips? Jeg prøvde å ha jakka mi over buret, slik at det ble mørkt. Da sovna katten og alt gikk bra men han våkna når vi stoppa bilen og da tissa han med en gang, og mjaua som bare pokker. Det er jo ganske irriterende, for katten blir jo også bokstavelig talt pissvåt og må i dusjen etterpå. Da blir jeg seende ut som et klorestativ som regel.... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Huff da Kjipt.. ser jo ut som dette med mørkt bur funker da. Mor Og sønn, med kongehale! Lenke til kommentar
pippin88 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Så for første gang en katt av rasen Devon Rex idag.. den var helt nydelig! Har aldri møtt en katt som var så kosete.. som faktisk strakk armene sine over skuldrene mine for å få kos.. Fikk lyst på en slik en.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Mushi, du har omtrendt helt lik katt som meg du Min er bare bittelitt mindre Får se om jeg får lastet opp en bilde en dag.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Tøft! Legg ut bildet da Endret 26. september 2008 av mushi Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ikke noen spesielle rasekatter her i gården. Bare rett og slett vanlig katt! Mamma: Sønn nummer 1: Og sønn nummer 2: Og gruppebilde: En glad og hyggelig familie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå