Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, det der er bare respektløst ovenfor huseieren din. Jeg skjønner at du er skuffet/sint, men å komme med påstander om at han ikke hadde baller til det tidligere og at han er en taper er litt over grensen. At han er en idiot som ventet så lenge, og ikke ga noe forvarsel og så kort frist er en sak, men bare fordi han ikke er på forumet er det fortsatt lov å holde seg til sak og ikke person. Just my two cents.

Lenke til kommentar

Syns det er værre å kalle mora si ei hurpe jeg men...

 

Det nevnes ingen navn kjære deg, så ta det med ro :)

Og hadde jeg vært idiot så hadde jeg sikkert skjønt at folk hadde outa handlingene mine.

 

edit:

les "irritasjonstråden" på forumet, så får du se outing og uthenging av nabo, random, kassadama osvosv.

 

Jeg ser ikke hva dette er å diskutere, egentlig :)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Nei, for det er en viss forskjell på MOREN SIN som er et familiemedlem (og ja, de krangler man med) og huseier, som man leier noe av. En stor en. Og L_C, sier du at det er greit å slenge dritt om deg på f.eks. kvinneguiden fordi du ikke er der selv?

 

Altså, hvis Zaroos hadde snakka om meg på kvinneguiden, uten at noen der hadde hatt sjangs til å vite hvem det var snakk om, så hadde jeg jo ikke fått vite det. Med mindre hun hadde gått ut med fullt navn og eventuellt bilde.

 

Og yep, det er hundre ganger værre å kalle moren sin ei hurpe. Respektløst respektløst respektløst.

Lenke til kommentar

TRIST FOSETER-PUS

 

huff,, syns så synd på den nye foster-pusen min :(

- han kom til meg for 5 dager siden, og skal være hos meg i fosterhjem til de finner et mer permanent hjem til han.

Men tror ikke han har det så bra, - han er jo vant til å løpe ute, har har vært ute alene kjempelenge før han kom inn til meg nå, og så lenge han er her i fosterhjem så har han jo ikke lov til å gå ut siden han kan bli borte igjen.

og han skriker og "gråter" og mjaaauuuuuuuuuu mjauuuuu hele dagen.. sitter konstant ved døra og bare "gråter"

- han klarter i persienne!! :p hehe - har allerede knekt flere steder,, han hopper opp på mikron og prøver å komme seg ut av luftekanalen :p og prøver og skrape vekk isolasjonen på vinduene .. man kan vel si han er desperat stakkar,,, jeg prøver å berike miljøet hans så godt som mulig, men han vil ikke anna enn å sitte å gaule, høyt!.. han vil nesten ikke spise :( og jeg begynner å bli skikkelig bekymret for han.

Han er ellers en KJEMPE KJEMPE go`gutt! :) elsker å kose masse, ligge på fanget og han er utrolig snill og søt.. jeg bare håper at noen vil ta han til seg snart, så han går et permantent hjem og muligheten til å komme ut :/

 

Han er heller ikke særlig begestret for pusen min som også bor her, stakkars Lucas min får virkelig gjennom gå

- men jeg får bare gi dem tid til å tilpasse seg og håpe at tiden til foster-pus her er kort, selv om jeg er blitt fryktelig glad i han allerede :)

post-168241-1220950452_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Veldig snilt av deg å være omplasseringshjem for ham, cat-charm. Jeg forstår godt at det er vondt å høre på, jeg har vært der selv. (Om ikke med omplasseringspus så med innehold av hannpus etter flytting ;) ). Får håpe dere finner et godt hjem til ham! Vi har selv tenkt å ta til oss en voksen omplasseringskatt når vi får etablert oss, siden det ser ut til at det er de som er vanskeligst å omplassere.

Lenke til kommentar

ja man må jo ta seg av de som trenger hjelp :) er desverre alt for mange katter uten hjem :(

 

jeg prøver å ignorere han når han maser, men det er ikke så lett.. veit jo at han ikke gjør det for å være slem, men fordi han ikke har det så bra :(

 

er mest bekymra fordi han ikke spiser.. han har knapt spist 2 dagsrasjoner tilsammen på disse 6 dagene-- har prøvd med ulike fôr men han vil bare ut .. stakkars Jacob pusen ..

i dag måtte jeg støvsuge, da tok han i ekstra mye og klarte fint å overdøve støvsugeren-- hehe .. huff .-

post-168241-1221046796_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Den ene katten min er snart 10 år, og først de siste månedene har hun begynt å mjaue. Før var det maks en lav kurring som kom fra henne. Hva kan grunnen være? Vår andre katt(11) har skreket og vrælt hele sitt liv.

 

har du sjekket om hun kan ha noen fysiske plager?

det er jo en relativt gammel katt, og da kan de få problemer -

kan sp klart være psykiske / sosiale årsaker også, men føst må han uelukke at katten ikker er syk / har det vondt --

trenger ikke være noe synlig, kan være indre plager, som f.eks. nyrene (veldig vanlig for eldre katter)

Lenke til kommentar
Hvorfor har du ikke katten som innepus? Plutselig en dag skjer det noe og du finner katta hengt i ett tre... Er jo ikke gøy for pus heller!

 

Fordi hun elsker å være ute. Og jeg har ikke hjerte til å holde henne inne. Har flere ganger vurdert å stenge luken etter at hun har vært borte lenge, men har ikke gjort det fordi jeg vet at det kommer til å resultere i endeløs mjauing og vill kloring på luken. Vi stengte luken en dag pga vi måtte få bort en flått, og da greide hun søren meg å åpne den selv på et vis. Hun var helt desperat.

 

Jeg tror ikke jeg kommer til å finne katten hengt i et tre.. Tror ungene bare leker og bærer rundt på henne. Litt av problemet er jo pus i seg selv. Det at hun godtar å bli bært rundt av fremmede unger, skaper jo trøbbel når de tar henne med seg steder hvor hun ikke finner veien hjem eller at de tar av henne båndet.

 

Hun kom forresten hjem på tirsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...