Skadefryd Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ei venninne av meg har hunkatt som gauler og bærer seg svært når hun har løpetid, katta legger seg gjerne på ryggen rett foran en og jåler seg svært. Venninna mi klødde katta på magen (skikkelig klø med begge hendene) hvorpå katta purrer veeee-eeeldig og etter en stund rister/dirrer pusien fra haletipp til værhårtipp og gauler skikkelig. Deretter er hun stille og rolig i et døgn eller så. Så er det på`n igjen. Vi konkluderte med at katta må ...komme? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva med å sterilisere den katta? Så slipper de det bråket under hver løpetid? (og ikke minst haugevis med uønska kattunger) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sterilisering hjelper ikke på gaulinga og løpetid, men det hindrer unger ja. Sterilisering er kutting av sædlederne, kastrering er fjerning av baller, som løser alle instinktive problemer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sterilisering kan løse flere hormonelle problemer, det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan da? Blir ikke bare et par rør kuttet og knytt igjen? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Katten min var slik..og det ble barn av det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hunkatter kan kastreres. Det fjerner løpetid. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sterilisering hjelper ikke på gaulinga og løpetid, men det hindrer unger ja. Sterilisering er kutting av sædlederne, kastrering er fjerning av baller, som løser alle instinktive problemer Jeg trudde kasterering var å fjerne bjellene helt, men sist jeg var hos dyrlege så ble "posene" hengene igjen....hehe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Blir irritert, ei fjolle på jobben mente at joda, kattunger de kan man levere fra de er seks uker... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, og valper trenger ikke være mer enn fire uker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Argh! En av kattungene sutter som besatt på broren sin, den ene hunden, og mennesker! Hva kan jeg gjøre for å venne den av med det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er forsøkt, problemet er eierne som er to tenåringsjenter og synes dette er litt nusselig. Hvis den kattungen fortsetter sånn kommer Lisa til å få innbilt for første gang etter denne løpetiden. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Katten min skremmer meg. Den er overalt. Rett og slett. Er jeg på loftet er den der, og er jeg nede to minutter senere er den der også. Dessuten, får en følelse av at det er "noe annet" også der i huet når man ser den i øynene. Jeg er gal. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Neeeida, den er bare nysjerrig.. Eller selvskaps-syk? altså at den ikke får nok oppmerksomhet?? Hvor gammel er den? For om den er liten, så er det her helt vanlig Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Den er 1 1/2 år. Er vel sikkert bare selskapssyk ja.. Er bare så creepy Nå har jeg ikke sett den hele kvelden da Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bah, har så inderlig lyst på en katt. =/ Ha en katt liggende på fanget som jeg kan kose med. Får dessverre ikke lov av stemor - fordi hun enkelt og greit ikke takler dyr generelt. Savnen er stor etter å ha en katt, søte og fine dyr. Forresten så har alle dere inne her kjempefine katter. Lenke til kommentar
Gregzter Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Lurte bare på om noen har noen tips for katten min som bare får løsere og løsere mage. er vel bare suppe som kommer ut nå. Får bare tørrfor, og har ikke forrandret merke. Supertramp håper på svar Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kan være den har spist en fugl og blitt dårlig. Dra på apoteket og kjøp noe som heter Zoolac, det stabiliserer magen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå