Neophus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Her er pusen min, Tjorven. Er ganske kresen på hva han spiser, og han tar gjerne tørrfor fremfor lekre kjøttstykker av en eller annen grunn. Han kan sove i en hvilken som helst stilling også tydeligvis. Han likte også godt å sove på tastaturet til laptopen når han var en kattunge, men vendte han av med det etterhvert. Sover fortsatt gjerne oppå laptopen når den er lukket tho. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Miip ^^ Jeg skal seom jeg får tatt noen ålreite bilder av Johnny når jeg kommer hjem. Forhåpentligvis får jeg en/to nye kattepuser snart, skal opp og se på hjemløse/mishandlede katter hos Kattens Vern på søndag ^_^ Jeg har lyst på Tyrkisk Van. En jeg kjenner har det, og den katten er så søøøt. og snill. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Gjennom oppveksten har jeg hatt mange katter. Den første var en hannkatt som het Nuffe, og var en tigerstripete skogskatt som var rimelig vilter, men også passe kosete. Dette var før jeg begynte på skolen, jeg tror jeg var 5 år. (Det var storesøstrene mine som bestemte det navnet ...) Nuffe ble aldri kastrert, og som seg hør og bør stakk han av etter et par år, for å på heltid vie seg til jakt, damer og fritidsliv. Han endte sannsynligvis på de evige jaktmarker et par vintre etter. Vi måtte finne en erstatning for Nuffe, heldigvis hadde vi en god nabo med hunnkatt som ventet barn. Toppen av kransekaka var å få være med på fødselen. Vi fulgte etter katta ned i kjelleren, der den hadde lagt seg til rette for å føde. Det var ganske spesielt, for å si det sånn. Det jeg husker best er hvordan katta kastet seg over morkaka etter fødselen. Det er visst utrolig næringsrikt. Sterke inntrykk for en 7-åring, ja. Får skrive mer i "puseføljetongen" min siden. Nå er det "back to work". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Pusekatter ^^ Johnny tatt på fersken da han slikka seg på ballene xD Han er kastrert, btw. Her er ene kattungen oppe hos Kattens Vern Den var så søt. Lignet på Johnny ^^ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette er min katt, bustebarteper. Han liker å holde seg inne, leke med forskjellige ting, som her - en plastpose. Han er 4 år nå, fikk han gratis av naboen. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Katter er jo bare de aller kuleste av alle husdyr da! Smarte små narsisister så det holder. 6845176[/snapback] kunne ikke sagt det bedre selv katter er nydlige dyr. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Lurer på om det finnes katter med tre bein. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Lurer på om det finnes katter med tre bein. 7258873[/snapback] Det gjør det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Min katt hadde trebein Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tre bein og ett øye. Harr! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Æsj, det var slemt, *rapportert*. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg håper du kødder ... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det finner du vel ut snart. Jeg fant en død kattunge i oppkjørselen en gang, faktisk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg tror ikke jeg "finner ut det snart", nei. Hva var galt med det bildet? Jeg syntes det bare var søtt; en ekte sjørøverpus. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det finner du vel ut snart. Jeg fant en død kattunge i oppkjørselen en gang, faktisk. 7259289[/snapback] Jeg sykla forbi en død katt som lå henslengt i veikanten, og gud vet hvor mange kattelik jeg har passert med bil. Sjelden har jeg opplevd å se hunder på den måten ... Lurer litt på ordningen med å gi bort disse vesenene ... Hvorfor har bikkjer såå mye høyere verdi på tross av lavere intelligens? Forøvrig er Bustebarteper en riktig så nydelig Tomcat, hadde en hunnkatt som var nesten lik Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg jugde, det var ikke min katt. For min del vil jeg se mer kattelik og hundelik i veikanten. Heller det enn elg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor har bikkjer såå mye høyere verdi på tross av lavere intelligens? Fordi de kan brukes til noe. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tror ikke det har kommet ut en bok med nittini måter man kan bruke en død hund, Berg - så du tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvorfor har bikkjer såå mye høyere verdi på tross av lavere intelligens? Fordi de kan brukes til noe. 7259566[/snapback] Brukes til hva da? Tenker du da på som bruksgjenstand?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så vidt jeg skjønte snakka vi om levende hunder. Hunder er ikke gjenstander, så jeg tenkte mer i retning brukshund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå