Snublefot Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det noen som har "stusset" litt på hårene i baken til katten før? Hver gang hun har vært ute nå, så har hun omtrent hele skauen med inn og alt er festa til pelsen bak på henne =/ Jada du kan fint gjøre det. Kjekkere for katten også når den slipper å bruke så mye tid på å vaske seg. Ikke gå helt vill med saksen, men litt kan du fint klippe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Min har lilla halsbånd. Ikke lenge igjen nå! Skal hente henne den 28. Endret 12. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skal du betale noe for Bengalblandingen ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 jau. Ingenting er gratis veit Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 hehe hvor mye er det snakk om da? tusen eller fem tusen liksom.. et sted går jo grensen for blandinger også Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ett par høvdinger. Må kjøre helt ned til Kristiansand for å hente den i tillegg, så blir ikke gratis Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 My god. aldri orka! Da er det bedre å kjøpe seg en renraset Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 jau. Ingenting er gratis veit Blandingskattunger er som regel gratis da Og hunder likeså. Men for all del, finnes smartinger som betaler 9 høvdinger for chihuahuablandinger også! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jaja, det er deg. Kunne godt gitt 2k for en huskatt jeg, bare den er pen nok Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sonic har lufta seg idag, og koste seg skikkelig! Et tøft av Blanko til slutt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vi betalte 500kr for vår pus. Helt vanlig huskatt. Men vi forventer ikke at det skal være gratis å ha katt. Selgeren kan være sikker på at katten får et godt hjem hos noen som virkelig ønsker seg katten og ikke bare kaster den ut når sommerferien kommer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg skal nå flytte katten over til en ny leiligheten. Katten er 5 år, og dette blir dens andre flytting. Første flyttingen skjedde når den var 1 år kanskje, så den er godt vant til å bo her hvor den er nå. Anyways, hvordan kan jeg få katten til å vite at den nye leiligheten er dens nye hjem? Jeg tenker slik at den ikke stikker av, fordi den tror den ikke bor her. Noen tips? Er ganke redd for å slippe den ut, og at den skal forsvinne. Burde man heller ikke flytte katter når de har bodd på et sted lenge? Eller burde det gå greit? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg skal nå flytte katten over til en ny leiligheten. Katten er 5 år, og dette blir dens andre flytting. Første flyttingen skjedde når den var 1 år kanskje, så den er godt vant til å bo her hvor den er nå. Anyways, hvordan kan jeg få katten til å vite at den nye leiligheten er dens nye hjem? Jeg tenker slik at den ikke stikker av, fordi den tror den ikke bor her. Noen tips? Er ganke redd for å slippe den ut, og at den skal forsvinne. Burde man heller ikke flytte katter når de har bodd på et sted lenge? Eller burde det gå greit? vi flytta katten vår 3km, og det vi gjorde var å holde den inne i en ukes tid! Det var nok til at den skjønte hvor den bodde, for katter vil være i nærheten av eierene sine Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Takk for tipset! Men jeg tror det blir vanskelig å holde denne katten inne i en uke da. Elsker å være ute, og den blir skikkelig rastløs hvis den er for mye inne. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) En uke holder ikke. Ha den inne hvertfall 3-4 uker. Jeg slapp ut mine etter en uke sist, og mista en. Fant han igjen etter tre uker... Endret 15. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Du bør nok holde den inne minst en uke. Og vær ute med katten første gangen du slipper den ut på den nye plassen. For å vise at eieren er ute også. Endret 15. juni 2008 av Toalett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå