Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner ei som ga katten sin påtemiddel til hund. Ble forgiftet.. Hun måtte ringe en bonde for å komme å ta livet av den, fordi dyrelegen hadde ikke tid før om en time, og katten hadde det vondt.. Joda, han kappa haue av den !!!! :roll:

Hahaha, Hylis har fanget en fugl. Såå stolt :rofl:

n750515373_3061922_8997.jpg

n750515373_3061923_9303.jpg

n750515373_3061924_9614.jpg

n750515373_3061925_9922.jpg

n750515373_3061928_870.jpg

Lenke til kommentar

Hvordan hun greide å gi henne middelen, hvordan han kappa av hodet, eller hvordan katten min fikk tak i fuglen? :p

Hun hadde ikke pakningen på middelet, og trodde sikkert det var til katt og? Men etterpå skjønte hun at hun hadde bæsja på leggen :/

Lenke til kommentar

Katten min har fanget sånn 3-4 fugler den siste uken..

Enten er det fuglene som er jævla late, eller så er det faktisk Lucy som er en jævla god jeger :p

Hun har en litt rar fetish though, liker allitd å ligge og se på fuglene som er halvdøde i 5-10min.. Og når hun kjeder seg, så er det over 'n out for pipp-pippen xD

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Åjj! Kom på jeg har bilder av katten liggende på pcn.

Her har vi Gråpus i kjent positur. Tror nesten katten er eldre en meg, har hatt den i alle år jeg kan huske.

Katten er såfall så gammel at den burde vært dau for 10 år sia, uten tvil! Men, den lever i beste velgående og den er fortsatt både frisk og sprek! :)

post-34393-1212830112_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det noen som har "stusset" litt på hårene i baken til katten før? :hm:

Å ja... flere ganger! Har en langhåret katt som avskyr mer enn noe annet å blir børstet, så av og til tover det seg til i baken på han, han blir fryktelig gretten når det skjer, regner med at det lugger. Da må man frem med saksa og forsiktig klippe bort dottene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...