Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blanko, eller Bruno som han heter nå, hadde greid å drite på seg noe inni granskauen. Trodde han bare var skitten, men begynte å fatte misstanke når hele stua stinka møkk.

På med gummihansker, inn i dusjen og begynne å vaske. Jeg holdt nesten på å brekke meg der jeg satt. Var drittklumper over hele katta. :sick:

Ett par runder med sjampo og store mengder vann, så ble katten fin igjen.

Litt sint, men rein.

Lenke til kommentar

Alle kattene jeg har hatt: Sonic (tv-spill-piggsvin), Silvia (bil), Floppy (-disk :p), Blanko (etter sånn man tar på når man har skrevet feil), Scsi (hehe), Embla (etter værmaskinen), Pølsa (koffert-humor i fylla) og Bolle (hu var så underernært når jeg fikk henne at hu så ut som ei bolle).

 

Sliter litt med den nye katten da. Må finne på noe morsomt til henne også hihi. :wee:

Lenke til kommentar

Altså.....

 

Psycho:

16100712-1.jpg

 

 

 

Og Lucifer

fart5.jpg

 

Altså, sier ikke navnene seg selv liksom?

 

ellers har jeg fått nok av å hatt x antall Pussi'er i huset, Gråpus (an var jo grå da), Snøpus(som forsåvidt var hvit), Rampus(som var en skikkelig ramp!) osv... hehe

 

 

ellers ble Mini Morris til pga at han var 2 uker da han ble funnet, og VELDIG MINI! Også har jeg en stor sans for Mini Morris bilene, så da ble det Mini Morris til ære for meg :p Og fostersøster Zuki måtte jo få et bilnavn hu også, så da ble det Sue Zuki, Zuki til daglig. :p

Lenke til kommentar
Genialt bilde! :laugh:

Tror kattebeistet mitt kunne trengt seg en lekekamerat, han kjeder seg nok i støytene til tross for en god del leking/underholdning av matmor.

Ja, jeg ser godt her at Lucifer savner Schnappi katten som er med på bildet der.. Han ble avlivet pga sykdom i februar.

Psycho, andre katten her, er ikke noe spes glad i å leke og herje, og knurrer mest om Lucifer prøver seg. Mens Luc er galskapen selv og gjerne sku herjet rundt hele tida. Jeg vurderer faktisk en katt til bare pga det.

Lenke til kommentar

Poteter har ikke min katt prøvd seg på enda :p Men den har prøvd seg på alt mulig rart fra handleposen når jeg ikke har satt ting i skapet med en gang. Brød, ost, solsikkekjerner, gjær, is og alt av kjøttprodukter.

 

Det mest irriterens var når den spiste opp halve kjøttpuddingen min. Men det ble tydeligvis litt sterkt for den sto i melka helt til det var tomt etterpå :p

Endret av tonna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...