Douglas Quaid Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tamara er gravid, og har termin i morgen Korleis veit du kortid katten har termin? Har du inseminert den sjølv kanskje? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tror det er ganske vanlig å vite når katter har termin, men jeg aner ikke hvordan man finner det ut. Hvis man har hatt den til parring så er det jo ikke noe problem å vite det da, men jeg tror det er mulig å finne ut uansett. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Blanko, eller Bruno som han heter nå, hadde greid å drite på seg noe inni granskauen. Trodde han bare var skitten, men begynte å fatte misstanke når hele stua stinka møkk. På med gummihansker, inn i dusjen og begynne å vaske. Jeg holdt nesten på å brekke meg der jeg satt. Var drittklumper over hele katta. Ett par runder med sjampo og store mengder vann, så ble katten fin igjen. Litt sint, men rein. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er han syk siden han hadde bæsjet sånn på seg? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Sonic hadde blitt så tynn etter han knakk beinet, så jeg kjøpte det kattungetørrforet med mest fett i. Ble litt mye for Blanko stakkars Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva er det med dere og kattenavn egentlig? Her ser jeg navn som Sonic, Psycho, Sue Zuki, Hylis og Trinity.. Katten min heter Pisil. Ikke PUsil, men PIsil! Nabokatten heter mons. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg er jævli orginal på navn da! Min gamle katt het Miri (kalt pilli) og sønnen het grålillen, kalt lillen. Nå har jeg en ny katt som heter PILLI, og den grå datra Lillepilli;) Kattungene heter Hylis fordi han hyla så gale som liten, og Kirby og Turtle :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Alle kattene jeg har hatt: Sonic (tv-spill-piggsvin), Silvia (bil), Floppy (-disk ), Blanko (etter sånn man tar på når man har skrevet feil), Scsi (hehe), Embla (etter værmaskinen), Pølsa (koffert-humor i fylla) og Bolle (hu var så underernært når jeg fikk henne at hu så ut som ei bolle). Sliter litt med den nye katten da. Må finne på noe morsomt til henne også hihi. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Søskenbarna mine har en katt som heter FIDO! :!: Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Altså..... Psycho: Og Lucifer Altså, sier ikke navnene seg selv liksom? ellers har jeg fått nok av å hatt x antall Pussi'er i huset, Gråpus (an var jo grå da), Snøpus(som forsåvidt var hvit), Rampus(som var en skikkelig ramp!) osv... hehe ellers ble Mini Morris til pga at han var 2 uker da han ble funnet, og VELDIG MINI! Også har jeg en stor sans for Mini Morris bilene, så da ble det Mini Morris til ære for meg Og fostersøster Zuki måtte jo få et bilnavn hu også, så da ble det Sue Zuki, Zuki til daglig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har vært ute med kamera og pusene ble med også Floppy Feite Silvia (tror en av naboene mater henne ) Blanko Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk først tid til å se på tegningen nå, snerk. Haha. Tatt på kornet. Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Genialt bilde! Tror kattebeistet mitt kunne trengt seg en lekekamerat, han kjeder seg nok i støytene til tross for en god del leking/underholdning av matmor. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Genialt bilde! Tror kattebeistet mitt kunne trengt seg en lekekamerat, han kjeder seg nok i støytene til tross for en god del leking/underholdning av matmor. Ja, jeg ser godt her at Lucifer savner Schnappi katten som er med på bildet der.. Han ble avlivet pga sykdom i februar. Psycho, andre katten her, er ikke noe spes glad i å leke og herje, og knurrer mest om Lucifer prøver seg. Mens Luc er galskapen selv og gjerne sku herjet rundt hele tida. Jeg vurderer faktisk en katt til bare pga det. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Poteter har ikke min katt prøvd seg på enda Men den har prøvd seg på alt mulig rart fra handleposen når jeg ikke har satt ting i skapet med en gang. Brød, ost, solsikkekjerner, gjær, is og alt av kjøttprodukter. Det mest irriterens var når den spiste opp halve kjøttpuddingen min. Men det ble tydeligvis litt sterkt for den sto i melka helt til det var tomt etterpå Endret 23. mai 2008 av tonna Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gode tips til å roe ned en katt? Den er i ferd med å gå fullstendig berserk her fordi jeg ikke vil slippe den ut. Slipper jeg den ut nå returnerer den mørbanka av grevling/rev i morra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har prøvd det, men den blir bare enda mer hisset opp. Like før jeg ringer politiet her. Den er i ferd med å gå fullstendig berserk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå