mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jentepusen min hadde ikke krage i det heletatt hun. Gikk bra det. Hvis ike kragen funker kan man be om body hos dyrlegen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Boby er kjekt. Slipper den dumme skjermen og det beskytter såret. Jeg ble sjokkert når jeg så hvor stort såret var :O Trodde det var et søtt lite snitt, men halve magen var jo sprettet opp. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Boby er kjekt.Slipper den dumme skjermen og det beskytter såret. Jeg ble sjokkert når jeg så hvor stort såret var :O Trodde det var et søtt lite snitt, men halve magen var jo sprettet opp. Det er veldig individuelt fra veterinær til veterinær... Jo mindre jo bedre. Bare på Bridie så var jo ikke såret mer enn maks 8-10 cm Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Her har dere Tigergutt Han er så sød! Blir 2 år til sommer'n Ofte når jeg skal begynne å "leke" med han så ender det ofte opp med kloring og vill løping rundt i huset. Noen ganger blir jeg litt for ivrig til å jakte etter han, så da blir han litt småredd... Men etterpå det er det en liten stund med kos og tilgivelse så jeg og han er gode venner som oftest Endret 2. april 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 På min var det bare ett knøttlite sår. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 På Lucy så er såret maks 5cm i lengden.. Men tror de også har sydd henne innvendig. Også har hun fått en "pen" tættis i øret Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 står det ID el noe på tattisen, el er det tatovering med nummer? Vet de har sluttet med det på dyreklinikken her i byen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mener det er sånn tattis for å vise at hun er chippa.. Sånn at hvis hun løper bort, så kan folk mye lettere se at hun har en chip i nakken eller hvor den blir plassert. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Stakkars pusen vår raver rundt som en fyllik her. Hun faller hele tiden, og sovner helt uten forvarsel. Leverte henne til dyrelegen kl 10:15, og hentet henne ca kl 12. Hun er helt dopet fremdeles. Synes så synd på henne. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ha henne på et varmt rom, uten ting hun kan skade seg på De greier ikke å holde så godt på varmen når de er halveis neddopet(mi var hvertfall iskald). Hender også at de tisser seg ut. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 For opplysning, ingen ble skadet da bildet ble tatt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser ut som tanna borer seg inn i hodet til katten :!: Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser ut som tanna borer seg inn i hodet til katten :!: Om så er jeg sikker på at Luc ikke hadde brydd seg.. det er helt utrolig hva han godtar fra denne bikkja! hu gnager på han, og han bare står der. Helt til hu evnt klyper han litt for hardt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hehe slik er min også. tygger på nakken. sært :!: Vær obs, det kan fort bli et lite jaktinstinkt som kommer ut. Min jakter på kattene. hehe. Men det får han ikke lov til. Endret 3. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nope, jaktinnstinkt er det lite av her inne.. Gjeterinnstinkt også for den del. Det er hu ferdig med. Kattene kan løpe gale rundt i huset her, og hu bare ser litt på dem. Heldigvis... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hoho, ikke min som hadde gjort det nei.. Men det roer seg nok med tiden Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kattepusene mine har vokst! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 åååh............ søøøøte.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Merker jeg blir "litt" verpesjuk her, jaaah. Kattebebiser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå