mushi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Katt på tredemølle :!: lol! Se filmen hos Youtube Endret 1. april 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den var litt søt da Mange av disse videoene på youtube er ikke noe å le av. Ser ikke underholdningen i at en liten chihuahua med sko går som en fyllik Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 hehehe, den der var jo søt da. "nei, jeg gidder ikke... jeg vil bare døøøø...." Men bakbeina går da. hehe Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noe rart ene katten gjør når henne er på do, er at hun har hodet utenfor tissekassa. Altså: Hele kroppen inne, men hodet stikker ut med et kjempekonsentert uttryk :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 kanskje kassen er for liten? mine klorer opp etter veggene de.. altså ikke nedi sanden. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Utrolig hva man kan prøve å få opp i en kasse: Ledninger, veggen, gulvet, kanten på kassen, katteleker... Alt funker Ellers ser pus ganske festelig ut i ansiktet når hun bommelommer... Snurper sammen munnen skikkelig og ser generelt sett ganske brydd og dum ut haha Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da var katten kommet hjem fra dyrlege, ferdig sterilisert og chippa ^^ Ser så søt ut med sånn krage på hehe.. Tar det lang tid før pelsen har grodd ut? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Lang tid. Ett halvt år eller noe. Den katten med lengst pels her brukte nesten ett helt år. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Neida, det tar ikke såå lang tid Varierer fra katt til katt dette, som på oss mennesker når vi klipper oss. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Pokker ass.. Nå har hun funnet ut at hun kan få nederste kjeven ut av den kraven.. Ser helt forferdelig ut Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 hehe Det tar litt tid før de venner seg til den. Jeg tok av katta mi skjermen etter noen få dager. Hun drev å satte seg fast overalt. hehe. Gjør du det samme så må du følge med at hun ikke slikker på såret Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jepp.. Men det er akkurat det hun gjør Prøver å distrahere henne, men det går sånn 15sec også slikker hun seg igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ring veterinæren og spør etter en ny krave som kanskje sitter litt bedre? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 du får kjøpt krage på dyrebutikkene og. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vi skal få pusen vår kastrert i morgen. Gruer meg, har dårlig samvittighet for at hun skal opereres. Men det er jo til det beste for henne. Skal id-merkes og vaksineres samtidig. Blir nok stas når hun får gått ut og jaktet på mus Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ang tid på pels som vokser ut, så kommer det nok litt an på året dyret blir barbert.. Med tanke på røytetid eller pelsvekst. Og ikke minst hver enkelt katt. Bror til min Lucifer fikk ikke igjen pelsen sin på 1 år etter han ble kastrert han. Men, mistenker innavl på de kattene da så... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vi skal få pusen vår kastrert i morgen. Gruer meg, har dårlig samvittighet for at hun skal opereres. Men det er jo til det beste for henne. Skal id-merkes og vaksineres samtidig. Blir nok stas når hun får gått ut og jaktet på mus Skikkelig søtt hvis hun får krage hehe.. De skjønner ikke helt hvordan de skal gå med en gang, dulter bort i alt av dørkarmer/terskler, bordbein osv.. Etter en stund, så var katten min så lei at hun bare la seg ned mitt på gulvet og så skikkelig oppgitt ut hehe.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bror til min Lucifer fikk ikke igjen pelsen sin på 1 år etter han ble kastrert han. Men, mistenker innavl på de kattene da så... Min katt som brukte nesten ett år er også innavl Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor lenge trenger katten å gå med krage egentlig? Er jo kun det stinget/arret hun har på magen som er det kritiske? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg tok den av etter noen dager. Du kan jo ta den av i dag liksom, men du bør vente noen dager til såret har grodd litt. Så kan du ta den av.. Bare pass på så hun ikke slikker og river opp stingene. Hun må jo få vaske seg da Se an verk og smuss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå