Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Nei den er nok ikke verdens peneste. Men har alltid hatt lyst til å hilse på en slik en. Bare klappe den å finne ut hvordan det føles. :blush:
Jøssda. De er verdens peneste i mine øyne. :love:

Jeg skal ha to hanner, navn er allerede bestemt (og fargeønsker ligger inne). De er veldig kontaktsøkende herlige katter, som "snakker" mye til deg. Fantastiske skjønninger. Og de er gode å ta på. Varme og myke. Som nygarvet lær, bare enda mykere. De er faktisk helt fantastiske katter. Mhh. <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tre katter. To til mamma og en til pappa. De to til mamma er søsken og snart 3 år gamle. Den til pappa er jeg usikker på alderen, men de sier at jeg var et år da vi henta den, så da bli katta 16 år gammel.

Jeg har bilde av to av kattene, men kan skaffe av den siste hvis ønskelig! :)

Den ene som det er bilde av skal alltid inn i noe. Plastpose, PC-veske eller koffert. Spiller inger rolle. Kan hende de blir litt bortskjemte. Den hvite på bilde drikker ikke lenger av vannet vi setter ned til den, uansett hvor mange ganger vi skifter til reint vann. Den ska ha vann fra springen på badet!

 

post-156406-1205959520_thumb.jpg

post-156406-1205959573_thumb.jpg

post-156406-1205959652_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det normalt at katter sikler? Som dere ser på det siste bildet, så renner det av munnen hans.

 

 

Nei, det er ikke normalt at katter sikler sånn helt uten grunn.... Noen kan sikle mens de blir kost med osv, men sikler katten hele tden, ville jeg tatt den til en veterinær. Dette er en eldre katt, er det ikke? Sjansen er stor for at han kan ha problemer med tennene. Veldig mange katter får dette med årene, og ofte må noen av tennene trekkes ut. Så ta en titt i kjeften til pus, og ser du ikke en rad med fine hvite tenner, ta en tur til veterinæren for å få tatt tannstein på han og evnt trekt de tennene som er dårlige ;)

Lenke til kommentar
Er det normalt at katter sikler? Som dere ser på det siste bildet, så renner det av munnen hans.

 

Jeg hadde tre katter for inntil litt siden. En av dem siklet kraftig når han ble kost med. Det gjorde han hele livet. De andre to har ikke gjort det. Tipper det er helt normalt for enkelte katter å sikle på den måten. Hvorfor noen gjør det, men ikke alle, vet jeg ikke, men de er jo veldig forskjellige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...