Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frøya og Virma går liksom bare sånn halvveis godt ilag. Virma har litt mye jaktinnstinkter og er veldig opptatt av å vite nøyaktig hvor Frøya er til enhver tid, stemmer bra med dette fra wikipedia om Strihåret Vorstehhund: "Some may try to dominate other animals but most will get along well with other dogs and household animals."

 

Når Frøya i tilleg elsker å få full oppmerksomhet fra Virma blir det ofte liv, og Frøya er veldig frekk til tider - hundeskålen, hundesengen osv får gjennomgå, helst når Virma ser på :p

Lenke til kommentar

Koooose! :love:

 

blanko.jpg

 

 

Nå er det kattunge-sesong igjen snart... Så er det det å stå imot. Har fått meg en eller to katter hvert år på denne tiden tre år på rad. Nr. 1 er født 1. mai 05, nr. 2 er født 15 mars 06 og nr 3 og 4 er født 27. april 07. Åh jeg har så lyst på! Finner så mange grunner, som at katt nr tre og fire flytter ut med kompisen min når vi selger huset fordi nr fire er egentlig hans. Kattunger :love:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg har klappen en og den var silkemyk! Tror det er det mykeste jeg noengang har tatt på :love: Det er litt av samme mykheten på nakne dyr som på en slapp penis haha

 

(synes det er litt digg når hunden har sovna på magen og det er litt kliss når den flytter på seg :blush: )

Lenke til kommentar

Heh, morsom pus. Virker som de fleste katter reagerer på en snodig måte når man klør de nederst på ryggen. Katten min bare stivner til. Og når hun ikke vil spise maten sin så trenger jeg bare klø henne litt der så begynner hun å spise. Merkelig hva? :lol:

 

Vi burde starte en tråd; hva gjør din katt når du klør den nederst på ryggen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...