tOmma- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Zaroos: Det øverste bildet der var bare helt !!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg vil ha en av dem. Jeg ble forsøkt drept av en katt med totalpanikk i kattehuset i går. Har fortsatt sinnsvakt vondt i hendene, men jaja. Hun var mer redd enn meg. Hjertet hennes banket noe helt sinnsvakt da vi endelig fikk tak i henne. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvorfor forsvant denne tråden fra mine innlegg? Jaja, *tilbake* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Auch, Eplefe. De er ikke helt tam når de virkelig er redde for noe.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kanskje du burde få deg noen skikkelige hansker eller noe å ha på deg neste gang? Jeg prøvde meg på å bade pus i går. Hun hang i ene armen min med ene kloen. Hehe. Men hun var ikke SÅ redd at hun var helt rabiat Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hadde nok brukt arbeidshansker om jeg hadde visst hun var så ille, men søskenene hennes tok det mye greiere enn henne... Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kanskje du burde få deg noen skikkelige hansker eller noe å ha på deg neste gang? Jeg prøvde meg på å bade pus i går. Hun hang i ene armen min med ene kloen. Hehe. Men hun var ikke SÅ redd at hun var helt rabiat Jeg tror vi har den snilleste katten i hele verden, badet ham for første gang da han var 3 år, og jamen stod ikke pusegutten helt stille til det var over! Så nå skyller jeg beina hans under springen når han er skikkelig møkkete, det er så mye leire og klin her, og det virker som om han liker dette. Han blir puslet og stelt med av ulldottene og finner seg i det meste av dem også! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 haha. han ligner på Mons. Svigers sin katt. Som ble veid i dag, tror det var FJORTEN KG!!! Helt utrolig. Hører jeg slankemat? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Pusen vår er egentlig veldig glad i vann, det er ikke det. Hun liker bare ikke å bli puttet oppi vasken Kan ta vann over henne uten at hun er helt rabiat. Mulig det hadde fungert bedre å spyle henne også. Men foreløpig så trenger hun ikke bades. Jeg bare synes det er greit å prøve, siden hun er såpass opptatt av vann. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 17 uker å stjeler melk fra mamma :O Tror det er ganske så tomt men. hehe Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Min kjære pus fikk kattunger i går! De har enda ikke fått navn Endret 4. mars 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Katta vår elsker vom og hundemat, så han får litt hver dag. Han har ikke blitt feit enda, men så er han mye ute og jakter. Nå skal jo ikke katter ha hundemat, men V&H er jo reint kjøttprodukt så det er vel greit. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Gratulerer med pusebarn. Søtinger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 De på de store hodene og de små ørene og de "øynene". Åååh. Pusebabyer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Katta vår elsker vom og hundemat, så han får litt hver dag. Han har ikke blitt feit enda, men så er han mye ute og jakter. Nå skal jo ikke katter ha hundemat, men V&H er jo reint kjøttprodukt så det er vel greit. Du får passe på at hun/han spiser tørrfor/annen kattemat også da. Katter er jo ikke rene kjøttetere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg kunne godt tenkt meg å råfôre katten min litt. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Her er da pusen min. Vet ikke helt hvor gammel den er, men har hatt den i ca 3 uker tenker jeg. Hva er vel søtere enn når kattene ligger og sover med potene forran ansiktet og tungen halveis ute Og her tar vi hele sofaen til far Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Katta vår elsker vom og hundemat, så han får litt hver dag. Han har ikke blitt feit enda, men så er han mye ute og jakter. Nå skal jo ikke katter ha hundemat, men V&H er jo reint kjøttprodukt så det er vel greit. Du får passe på at hun/han spiser tørrfor/annen kattemat også da. Katter er jo ikke rene kjøttetere. Katter er fra naturens side rene kjøttetere. De trenger en aminosyre som heter taurin, hvis katten ikke får taurin blir den blind etter hvert. Dette finnes i rått kjøtt, og blir tilsatt i tørrfor. Katter som lever på steder der det er mye mus og rotter kan klare seg fint på dette. Min katt fanger jordrotter og mus i tillegg til maten han får inne, og han spiser dem. Han har tørrfor stående, men spiser ikke så mye av det. I tillegg får han V&H når hundene får mat. Han er passe tung, har blank tett pels, og er i det hele tatt en sunn katt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå