Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det kommer veldig an på hvor du bor. Vandrer katten gatelangs har den mindre sjangs til å bli flokete enn en som bor i skogen.. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei! Bra jeg fant frem til denne "dyrehold" kategorien på diskusjon.no. Det jeg lurer på at i det siste har katten ofte fått hvit liten mark ut av bakenden. Den rører på seg. (først trodde jeg det var rusk ) Ganske ekkelt egentlig. Er det orm? jeg tror orm i magen på katten som man bruker ormkur på er litt mindre og grå. Men denne er hvit og litt større. Takker for svar. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei! Bra jeg fant frem til denne "dyrehold" kategorien på diskusjon.no. Det jeg lurer på at i det siste har katten ofte fått hvit liten mark ut av bakenden. Den rører på seg. (først trodde jeg det var rusk ) Ganske ekkelt egentlig. Er det orm? jeg tror orm i magen på katten som man bruker ormkur på er litt mindre og grå. Men denne er hvit og litt større. Takker for svar. orm er orm, gi katta medisin Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dra på apoteket å kjøp ormekur. Bendelorm er hvit. Jeg fisket dassmort i et ferskvann en gang, og alle fiskene vi spretta var full av orm. Jeg grillet bendelormen over bålet, og den lignet på stekt løk når den var ferdig :!: Jeg skulle IKKE spise det nei, bare steke de. hehe. Æsj nå ble jeg kvalm Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vanlig at katter like grønsaker? Sitter å spiser taco nå, og katta har vært innom bordet og "stjålet" salat, agurk, tomat og mais.. Og alt har gått ned på høy kant Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Katta til svigermor eter alt av grønsaker, og katten min blanko digger syltetøy Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Katta mi til pappa spiser syltetøy. Blåbær og bringebær. Men aldri hørt om noen som spiser grønsaker Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 mista katten min idag, den ble overkørt over bakenden å drog seg fremover med fram føttene.. Naboen såg det og skøt katten så den ikke skulle ligge i smerte... Huff, er trist nå Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 mista katten min idag, den ble overkørt over bakenden å drog seg fremover med fram føttene.. Naboen såg det og skøt katten så den ikke skulle ligge i smerte... Huff, er trist nå huff så trist.. det ER virkelig vondt å miste et dyr sånn... Vi mistet vår ene pus på mandag, så vet smerten. føler med deg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det var leit å høre. Godt at naboen tok affære og lot den slippe å lide mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tok et par bilder av kattene i dag. De var ute for første gang. Kattemor fulgte nøye med, og kattungene skalv :!: Men de kosa seg masse. Ganske kult bilde, fordi jeg har et helt likt av mora. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Så bra den halen altså oh. dobbelpost. Endret 1. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det ikke litt tidlig å la dem slippe ut enda? Vi har ikke sluppet vår katt ut enda, og hun er 5 mnd. Tenker som så at hvis hun får smaken på å være ute, så vil hun mjaue og mjaue etter å komme ut. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=502887 Han dusten der fortjener dødsstraff! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=502887 Han dusten der fortjener dødsstraff! Nåja, å drepe et menneske i tillegg gjør ikke saken bedre, men han fortjener livslangt fengsel. syns jeg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det sunt for katter å spise strikker? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det ikke litt tidlig å la dem slippe ut enda? Vi har ikke sluppet vår katt ut enda, og hun er 5 mnd. Tenker som så at hvis hun får smaken på å være ute, så vil hun mjaue og mjaue etter å komme ut. Er det noen som er streng på den delen, så er det meg!! Det er en rolig bakgård, og vinduet på roverommet er på bakknivå De var ut en liten time. Jeg fulgte med, og kattemamma passet godt på! Men de får IKKE være alene ute i mange timer. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sydd seng til kattene idag jeg. (etter å ha sett bilder på et annet forum). Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg savner kattene så utrolig mye nå. Kom hjem fra 2ukersferie fra grancanaria nå og noen andre passer kattene. Savner dem EDIT: I dag hentet vi kattene De er så gode og pelskledde Endret 2. mars 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Næ så stilig, Marit !! Sy en til meg og da...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå