Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Bra jeg fant frem til denne "dyrehold" kategorien på diskusjon.no. Det jeg lurer på at i det siste har katten ofte fått hvit liten mark ut av bakenden. Den rører på seg. (først trodde jeg det var rusk :p ) Ganske ekkelt egentlig. Er det orm? jeg tror orm i magen på katten som man bruker ormkur på er litt mindre og grå. Men denne er hvit og litt større.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Hei! Bra jeg fant frem til denne "dyrehold" kategorien på diskusjon.no. Det jeg lurer på at i det siste har katten ofte fått hvit liten mark ut av bakenden. Den rører på seg. (først trodde jeg det var rusk :p ) Ganske ekkelt egentlig. Er det orm? jeg tror orm i magen på katten som man bruker ormkur på er litt mindre og grå. Men denne er hvit og litt større.

 

Takker for svar.

orm er orm, gi katta medisin

Lenke til kommentar

Dra på apoteket å kjøp ormekur.

Bendelorm er hvit. Jeg fisket dassmort i et ferskvann en gang, og alle fiskene vi spretta var full av orm. Jeg grillet bendelormen over bålet, og den lignet på stekt løk når den var ferdig :!:

Jeg skulle IKKE spise det nei, bare steke de. hehe.

Æsj nå ble jeg kvalm :sick:

Lenke til kommentar
mista katten min idag, den ble overkørt over bakenden å drog seg fremover med fram føttene.. Naboen såg det og skøt katten så den ikke skulle ligge i smerte... Huff, er trist nå

:(

 

huff så trist.. :( det ER virkelig vondt å miste et dyr sånn...

Vi mistet vår ene pus på mandag, så vet smerten.

 

føler med deg!

Lenke til kommentar
Er det ikke litt tidlig å la dem slippe ut enda? Vi har ikke sluppet vår katt ut enda, og hun er 5 mnd. Tenker som så at hvis hun får smaken på å være ute, så vil hun mjaue og mjaue etter å komme ut.

Er det noen som er streng på den delen, så er det meg!!

Det er en rolig bakgård, og vinduet på roverommet er på bakknivå ;)

De var ut en liten time. Jeg fulgte med, og kattemamma passet godt på!

Men de får IKKE være alene ute i mange timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...