Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kjent på begge kattungene samtidlig og det jenta har tykkere mage enn hannen og mindre fett. Så jeg tror hun fortsatt kan være gravid, men det kan jeg ikke si for sikkert.

Sikker på at det ikke ligger kattunger et eller annet sted ute eller inne?

Jentepusen har ligget oppe og sovet i to timer nå og oppfører seg normalt. Ville hun gjort det om det hadde vært kattunger noe sted? Hun er så og si ikke ute. Bare ut for å tisse og inn igjen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

I dag greide katten å komme seg ut da vi luftet ut i huset :p Meningen er at hun skal få lov til å være ute til våren, da vi ikke vil slippe henne ut enda..

Hun er ikke kastrert/sterilisert, så lurer jeg egentlig bare litt på om det er muligheter for at hun kan ha blitt gravid?

Planen var at hun skal bli sterilisert før vi slipper henne ut, så vi unngår p-piller og det styret der.

Lenke til kommentar

Hvis du tror hun kan ha blitt gravid kan man sterilisere alle steder frem til hun er fire uker på vei, og noen tar de nesten helt frem til fødsel ( 63 dager hvis jeg husker rett).

-------

Har vært hos dyrlegen med jentepusen og der var det ingen kattunger. Hun var litt forstoppet, aknskje det er det hun har hatt heletiden? Katten ble i hvertfall steilisert igår.

Lenke til kommentar

Møt Mini Morris og Sue Zuki. De skal egentlig omplasseres, men eier sliter litt med å gi dem fra seg.

Jeg tror kanskje jeg har bestemt meg for å ta Mini selv, om det viser seg at han passer inn i flokken her. Bare SE så nydelig! Og han var bare to uker gammel da vi fant han forlatt i en garasje.. Tok han med, fikk flasket han opp inntil vi fant en fostermor til han der han ble værende til han var nærmere 12 uker. Sammen med sin fostersøster Zuki og en bror.

03020814.jpg

03020813.jpg

03020819.jpg

03020824.jpg

03020821.jpg

03020822.jpg

Nusse på søster!

03020832.jpg

Sue Zuki

03020816.jpg

03020818.jpg

03020823.jpg

03020829.jpg

Lenke til kommentar
Veldig fine pusekatter. Hvor gamle er de? :)

Lana-pusen (eller Nysgjerrigpusen som jeg ofte kaller henne) er 4 mnd nå, og er ikke på langt nær så stor som de to du har, LuciferLynx

Hvis jeg ikke tar helt feil er de mer eller mindre akkurat 6 mnd nå.... Tror jeg...

Så nydelige! :D

Ta begge, katter får utrolig mye ut av å være to. :love: Også er de så søte når de vasker hverandre.

Hehe, for jeg har liksom 3 digre dråg av noen katter fra før jeg da. Og har egentlig bannet på at tre er en for mye fra før! men jeg klarer ikke helt la være å ta Mini tror jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...