Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva ellers skulle de gjøre når de ligger å har rykkninger i kroppen og vifter med halen? :p

Katten jeg har nå mjauer noen ganger også, akkurat som når hun sitter og ser på fuglene.

haha. lager hun hakkete mjaue lyder??? Det gjorde gamlekatten min når hun så på fugler.

 

Ja.. Også ser hun bort på oss og lurer på om hun ikke får lov til å gå ut :p

Men hun er så liten nå, så vi har ikke turt å slippe henne ut alene. Men har gått med henne i bånd i hagen.

Lenke til kommentar
Hva ellers skulle de gjøre når de ligger å har rykkninger i kroppen og vifter med halen? :p

Katten jeg har nå mjauer noen ganger også, akkurat som når hun sitter og ser på fuglene.

haha. lager hun hakkete mjaue lyder??? Det gjorde gamlekatten min når hun så på fugler.

 

Som disse?

 

 

 

De lager vel den lyden når de ser noe de har lyst å spise fugler som de ikke kan få tak i tror jeg.

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

Er det forrestenn noen her inne som vet om noen som vil ha katt om dagen?

 

Min venninne må omplassere sine to kattunger på 5 mnd pga at nye typen er allergisk...

 

Zuki er ei lita tre farget jente, kort håret, kjempe herlig og god.

 

Mini er en diger slask av en langhåret hannkatt, som ble funnet i en garasje 2 uker gammel, ble flasket av mennesker i en uke, før han flyttet inn i kattunge kassa sammen med Zuki og hennes bror...

 

Skal prøve å få lagt ut noen bilder her etterhvert. Mini er forresten grå/svart spraglete.. Hva det nå enn heter ;)

 

Mini ender nok opp hos meg om ingen andre tar han.. Ikke faen om han skal miste livet NÅ da jeg reddet han da han var 2 uker gammel... Men Zuki er jeg redd det er værre med.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...